Gå til innhold

ulltøy

jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo hallo. lurer bare på hvor kjøper dere ulltøy til de små nurkene deres? da tenkte jeg mer på sånn ulltøy til å innerst.....

hvilken merker som er gode og behagelige

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøstebarn er bra, men veldig dyrt. Ellers liker jeg Janus. Har nettopp bestillt en hel haug med bodyer, strømpebukser og sånn til mini. Du kan sjekke ut krabaten.no

Det er merinoull, som ikke skal klø, kan vaskes på ullprogram i maskinen.

De har ganske mye fint, og tror det er greie priser. Ivertfall mye billigere enn om jeg skulle kjøpt på barnebutikken her jeg bor! 20 kr forskjell på bodyer..Det er MYE!

Skrevet

Vi har testet ut endel ulltøy nå, og fant akkurat kjempe deilige bodyer fra Joha: Bomull innerst og ull ytterst. Vi har masse ull og silke fra Nøstebarn, men det er som nevnt ganske dyrt. Joha er veldig bra og ulltøy fra HM er billig (men mister formen veldig raskt)

Skrevet

her brukes for det meste nøstebarn og janus, og litt joha.

Nøstebarn er dyrt, men er smal, men godt tøyelig, i modellene og kan derfor brukes lenge. (eldstejenta på 3,5 år brukte body i størrelse 86/92 i fjorvinter, og nå har minste jenta brukt den siden hun var 8 mnder). minusen er at tøyet må vaskes forsiktig da (jeg har funnet ut at jeg kan bruke håndvaskprogrammet på vaskemaskina)

Synes janus er kjempebra. prinsesse/prins-ull er veldig fin i formen og er ganske slitesterke og tåler maskinvask (en kjempe +)

Joha sitt ulltøy er tynt, noe jeg synes er fint når man skal ha det innom annet tøy. (Har ikke brukt det med bomull innerst). synes det er best til baby ettersom det slites fort hull.

Skrevet

Janus er vår favoritt også. Deilig og mykt, og den nye kolleksjonen er skikkelig fin. Vi handler mest på Coop Obs.

Vær oppmerksom på at Janus sine størrelser er veldig store. Småen vår er 80 cm og str 80 er veldig romslig til ham.

Skrevet

De har relativt godt utvalg på barnas hus. Litt ulike merker, og noen farger å velge i.

Ellers så har jeg også sett at de har litt ull på cubus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...