Gutt nr 2 i magen Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hva synes du? Jeg kan i allefall anbefale det. Det var helt fantastisk sist gang og jeg "gleder" meg til å føde der igjen. Jeg var til jordmorsamtale der i dag på jordmorpoliklinikken. Hun jeg snakker med der er bare såååå hyggelig. Ellers er det ny UL i morgen, spent på hva som blir resultatet denne gangen. Det er jo så fram og tilbake hele tiden så hvem vet....Er 32 uker nå da så jeg senker skuldrene litt jeg. Du skulle sagt fra om i går da, så kunne vi jo møttes over en kaffe :-) Kleeem fra meg
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hei du... ja var der i går, det var kjempe koselig der. Men skal til tønsberg på tirsdag bare for å se, men vi har nok bestemt oss for skien ja..deilig med 2 mannsrom osv og at vi kan være der i 4 dager.. Så spennende, 32 uker ja åhh greit misunnelig på deg der gitt, er bare 24 jeg da. Men det går fremover. Jeg spurte legen min ang nebbing osv og det hadde jeg ikke og det var bra sa han for det er ikke noe særlig.. uff.. godt du blir bra fulgt opp du også. Hun jordmoren som jeg snakket med i går hun het Hege tror jeg, veldig koselig. jeg spurte litt om prematur fødsel, og hun lurte på hvilken lege jeg var hos og når jeg sa det sa hun åå da er du i trygge hender, han er super flink, han har jobbet her i mange år. Det har min jordmor også.. så da var det bare å høre på han, dette kunne han, og det er jo betryggende. Skal på ny måling i morgen. Jeg lå hele dagen i går før omvisning og rett i seng igjen, vi får heller ta den kaffen når vi har våre to små med oss, det hadde vært koselig!! er jo ikke langt unna hverandre vettu ) Lykke til i morgen, vi får oppdatere hverandre etter ul.. kleeem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå