golddust Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hva anbefalere dere folkens? Har vert å kikket litt, og hadde egentlig på forhånd sett meg ut maxi cosi priori fix, men denne er bare forovervendt og da mistet jeg helt troen på den. De anbefalte BeSafe seter, ett som hette Besafe izi combi, for dette kunne vere både forover- og bakovervendt.. noen som vil dele sine erfaringer?
Zitro Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hvis du liker Maxi Cosi, så finnes det et som heter Mobi. Det er kun bakovervendt og er veldig bra. Jeg har det og er veldig fornøyd.
tuppa81 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Vi kjøpte acta graco cosmic comfort til snuppa. Kan brukes begge veier og er "dyp" slik at hun ikke henger med hodet når hun sovner!! Veldig fornøyd!!!
mathildes mamma Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg vurderer også mellom Maxi Cosi Mobi og BeSafe Combi. Synes Maxi Cosi virker så bra, men har bare hørt folk med erfaringer med BeSafe. zitara: Kan du si noe mer om mobi? Kan man enkelt skifte sittestilling? Hvordan er det med hodet i sittestilling dersom de sovner, blir det hengende slik at man må stoppe og justere setet? Har du montert det i midten av bilen? Mange spørsmål, vet ikke om jeg spør om det viktigste heller...
Barbafin Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Kan anbefale Britax Multitec. Ikke så bratt som mange av de andre og kan brukes begge veier. Det kan også justeres sånn at det kan brukes veldig lenge. Uansett er det lurt å ta med barnet for å prøve setet først, og i tillegg prøve det i bilen for å se om det passer. Ikke alle barneseter passer i alle bilseter!
Zitro Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Hei, ja man skifter enkelt liggestilling. Hvor mye liggestilling det faktisk er kommer jo ann på hvor bratte bakseter du har i bilen din. Vi har Audi A6 og der er det ganske skrå seter så mitt sete står i maks hvilestilling og da sitter hun pittelitt tilbakelent. Hun detter ihvertfall ikke fremover med hodet når hun sovner der. :-) Jeg har montert det på siden, er ofte vanskelig å få bakovervendte seter i midten pga støttebenet. Alt i alt så er jeg veldig fornøyd med setet. Hadde BeSafe til guttungen når han var baby, og jeg er mere fornøyd med dette setet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå