Cornelianelia Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg ble litt nysgjerrig på navnet Gesine. Hvor kommer det fra? Er det oppkalling? Har aldri hørt det før.
grace&hope Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg liker egentlig kjempegodt gamle navn, men Gesine klang ikke særlig fint i mine ører. Hva med; Tomine Josefine Martine Nikoline Augusta
Vannmann35 Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg synes navnet Ida er utrolig kjedelig, og Gesine var bare rart, så jeg stemmer navnet ned...
Millima Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er enig med sonne.. Ida er veldig fint, men ville valgt et annet navn hvis du vil ha dobbeltnavn. Lykke til=)
Castho Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Ida er helt greit. Gesine var virkelig ikke pent i mine ører.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Ida er fint, men Gesine var ikke noe fint synes jeg
Koseklompen Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Tommelen ned.. Ida har jeg ikke sansen for og Gesine blir for spesielt synes jeg..
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 Ida er et flott og kort navn kansje litt kjedelig, men flott! Gesine var helt grusomt! Beklager! Er veldig glad i sånne gammeldagse mellomnavn, som Jensine, Hansine, Petrine Adrine.... men Gesine var ikke pent! Hva med Ida Adrine eller Ida Petrine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå