Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Prøver å skal selge vogna mi som er en 2007 modell til kr 5500. Da er understellet nesten nytt og det følger med orginal vognpose. Kjøpt i Oslo med 2 års garanti. Er dette en ok pris? Ser at andre skal ofte ha 4500 for 2007 modeller, men tenkte at siden understellet er nesten helt nytt, og det er jo det som blir slitt, så er 5500 ok pris. I tillegg er fargen veldig nøytral både til gutt og jente. Noen meninger?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Tja litt usikker. Mulig prisen er ok men timingen er kanskje ikke aller best for salg av bugaboo? det er jo ikke en god vintervogn. tenkte jeg skulle vente med å selge min til våren, innbiller meg at det er lettere da?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg tenker slik at understellet har du da sikkert fått nytt pga garantien, hvorfor skal du da kreve mer for vogna...? Har flere venninner som har vogna, og understellet holder seg veldig fint, vogna er jo av god kvalitet..Så det at understellet er fint på en 2007 modell hadde jeg tatt som en selvfølglighet og ikke vært villig til å gi 1000,.- ekstra for..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Fikk nytt understell på garantien ja, men det gjør jo at en veldig sentral del av vogna er så og si ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå