Gå til innhold

hjelp. Er litt nervøs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en tidlig blodprøve hos lege for å sjekke om jeg var gravid. Det var 10 dager etter at jeg tror befruktning skjedde. Hos legen viste blodprøven ingen resultat på graviditet. Men jeg er forsinket og tok egen test. Den viser gravid. Nå er jeg i 35 dager på vei... Kan resultatet hos legen tyde på at jeg kan spontan abortere siden de ikke så noen hormoner i blodet??

Når kan man få påvist hcg hormonet i blod. jeg var da altså ca 3 uker på vei el 9 dager etter befruktning da jeg tok blodprøven. Er så nervøs nå, redd for å miste. det gjorde jeg for to mnd siden. i 5.uke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Så fælt å gå sånn å lure.

Er det sånn å forstå at du ikke har testet deg siste 15 dagene?

Hos noen kan det ta lengre enn 10 dager før blodprøven slår ut som gravid. Og du kan jo også ha vært endå kortere enn 10 dager på vei?

Håper alt er bra!

Skrevet

hei.dette er hva jeg tror.så lenge du har tatt en test og den var positiv så er det bare å gratulere.det tyder ikke på at du skal abortere så lenge du ikke har fått mens.ta en ny hjemme test og ta det helt med ro til du får snakket med legen igjen.det er faktisk lettere å se hcg i urinen en i blodet nårdu ikke er så langt på vei.jeg krysser fingrene for deg og jeg håper virkelig det går bra.stor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...