gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 dere med lave knevegger/lave vegger lengst under taket... hva bruker dere denne plassen til? har dere noen smarte løsninger for å utnytte plassen til oppbevaring av leker o.l? hvordan oppbevarer dere barnas leker generelt? syns det blir litt rotete i kasser jeg... men er kanskje ikke så mye annnet å gjøre med lekene?
ApriIbaby Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Vi har kommode og sengen ved kneveggen, så har vi sånne stativer fra Ikea til å ha lekekassene i. I tilleggs skal han få en bokhylle til å ha litt mer leker fremme i
Mammaen til Isak Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg hadde skråtak i huset mitt der jeg bodde før, og kjøpte ikea kommoder, malm tror jeg de heter (kan sjekke), de passet akkurat inn under skråtaket, helt supert for oss i allefall, får de i ulike str,enkle og doble, og hadde det hele veien både på mitt rom,isak sitt og i gangen den tre skuffers'en var det jeg hadde : http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeamsSearch?storeId=16&langId=-14&catalogId=11001&searchType=product&pageNumber=-1&orderBy=score&category=%23%7EProducts&query=malm
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 vi har veldig lave knevegger... tror kanskje det er unormalt lave knevegger... gammel hus! så kan ikke ha seng eller kommode der litt rotete om man bare skal ha lekekasser stående der også. kanskje det går å få snekret hyller e.l. som passer inn da?
tvkrus Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 jeg har laget en hylle kan minne om en kjeller hylle bare den er laget for å passe på veggen og har tlipasset den til plast kasser som vi har i 3 farger med tegning/står hva som skel være oppi - lego -togbane - dukkeklær . "etiketene" har jeg laget selv og soti på med kontaktpapir syns kassene fungerer ok
Mammaen til Isak Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Som mannen her sier, mdf plater kan brukes til alt! Så selvf kan dere få snekret noe som passer inn, det er bare fantasien som stopper det. Mannen her lagde skap for noen som har et kjempegammelt hus i vinter, på sånn vegg med skråtak, var mye jobb og blei litt dyrt for de som skulle ha det gjort, men blei bra da hvis dere er handy selv eller kjenner en snekker er det lettere få det til billig, åpne hyller går jo og an.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Den gang mamma bygget huset jeg bor i nå kjøpte hun noen firkanta greier i hvit mdf på Ikea. De kan brukes både om hyller og kasser alt ettersom hvordan man snur den, de bruker vi fremdeles her, de er geniale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå