Gå til innhold

Hva skal gutten hete???

Anbefalte innlegg

Vi har noen forslag, men dette er så utrolig vanskelig.

Iver - mannans favoritt, jeg begynner å like dette mer og mer...

Wilmer - mitt favorittnavn ( enn så lenge)

Ullrik - første navnet vi begge likte, men har nå blitt litt usikre

Fillip - en av mannens favoritter

Olander - veldig usikre på dette navnet, så tror det utgår

Ansgar - helt utelukket for mannen

Anker - en av mine favoritter, men mannen er ikke helt på gli

Noen som har noen andre flotte forslag??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138810405-hva-skal-gutten-hete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

Har termin 17.feb, og vi går også og funderer på Iver faktisk. Synes det er utrolig fint! Har en gutt fra før som heter Erlend, og vi har også tenkt på navnet Vetle til babyen. Hva synes dere er finest? Iver eller Vetle? Kanskje dumt spørsmål siden dere begge ha tenkt på Iver da...hihi:)

Her står

Erlend/Elling

Even (avart av mannens navn - Øyvind)

Selmer

Aksel

Vetle

på foreløpig liste, men helt umulig oppgave. Nr 1 fikk ikke navn før hun var ei uke gammel siden ingen av alternativene våre "passet" så vi er nok ikke sikre før han popper ut tenker jeg :o)

Mange fine alternativer dere også hadde :o)

Annonse

Oi... var visst en gutt her også! Ser ut til at det blir en Theodor eller Casper her. Theodor er oldefaren til mannen min så det er jo litt kjekt å buke det da!

Vi er ikke sikker ennå - har bare visst kjønnet i noen dager så vi har en litt lengre liste ennå:)

• 2 uker senere...

Fine navn på lista deres :D

Jeg har liksom alltid hatt masse jentenavn klare på lista mi, men så ser det ut til at babyen (vår første :D) blir gutt... Og det blir kjemepkoselig, men er vanskelig å finne navn!

Synes mange av de fineste navnene enten er veldig vanlige (feks Martin (men det heter faren til babyen så det er uansett uaktuelt) og aleksander (to vennepar har barn som heter det))

Iver er kjempefint synes jeg, ser mange som har svart her sier det også, kanskje det blir mange iver-februarbarn?

Ellers er både Fillip og William på lista vår. Og Ask er fint.

Jeg synes Milian og Johs er fine også, men kjæresten min bare ler for han synes de er litt for ville.

Sebastian har jeg også alltid synes er skikkelig fint, men det er blitt så vanlig?

Vurderer også Kristoffer for å kalle opp etter en i familien, men det er jo også så vanlig...

hm... heldigvis noen måneder igjen å bestemme seg på :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...