tingeling123 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 jeg skal begynne på gonal f i dag og har fått blødninger. vet at det er greit å få det mens man går på spray, men var det ikke fryktelig sent at jeg fikk det nå? etter 2 uker på spray? tenkt først at det er sikkert helt ok, men så ble jeg plutselig litt i tvil likevel... ikke er det bare blødning heller, skikkelig mensen med smerter i mage og rygg liksom. uff, føler meg litt ugg i dag.....
Søskenhåp adopterer Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hvis mensen er i rute, slik at det er 4 uker eller som det pleier siden sist mens så er det vel i orden, men det er vel strengt tatt 1 uke for seint du har fått mensen så jeg ville nok ringt og snakka med klinikken. Man SKAL få en mens før man begynner på sprøytene under sprayperioden. Snakk med dem du...
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 I mine papirer står det at det er ikke unormalt at menstruasjonen utsettes noe, men blødningen må ha kommet i gang seneset to dager før hormonsprøytestart. Synes også at du bør ringe klinikken for å høre.
tingeling123 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 takk for kjappe svar! gjorde som dere sa, ringte klinikken. ble litt nervøs da de hadde stengt telefontiden og det tok litt tid før de ringte tilbake. ble litt bekymret mens jeg ventet på at sprayen ikke hadde "virket" og hele planen måtte avblåses. men nå ringte de tilbake og legen hadde sagt at jeg bare kunne begynne på sprøytene og heller ringe hvis blødningene ikke avtok. så utrolig greit med svar altså! og alle dere her inne er så utrolig gode å ha! takk til alle og hurra for oss og våre prosjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå