3småtroll♥ Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Nå som det begynner å bli kaldere kommer jo tiden for ullinlegg og jeg tenkte jeg skulle ut å kjøpe. Men et litt dumt spørsmål kanskje: har dere vanlig ammeinnleg på innsiden av ulla eller på utsiden? Det renner jo gjennom de i ull og selv om de holder på varmen forde vil jeg helst ikke gå rundt med to våte flekker;)
lille sprelle Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 papirinnlegg, ull og bh må jeg ha. ammehjelpens kan vaskes på 60
A og G Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 jeg har kjøpt ull-innlegg fra ammehjelpen.no med tre lag. da er det en lomme til å ha engangs-ammeinnlegg inni
Yo&La+spire Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Vil anbefale deg disse! http://www.bleieboden.no/kategori.php?kategori=22 De er i ull og bambus (som er antibakterielt, miljovennlig og holder utrolig godt paa veske!)
Bilingüe Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bruker ull-silke-innlegg (med silka mot puppen, behagelig og fint) innerst, med store ullinnlegg utapå, begge fra Nøstebarn. Har brukt dette hele veien, og det holdt tett selv i begynnelsen da jeg lakk som bare det. Varmt og fint. Har ikke prøvd engangs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå