Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir ikke enige. Pappan vil at knerten vår skal hete Kyrre, jeg vil ha Cornelius. Hva hadde dere valgt? Kanskje det blir begge, Kyrre Cornelius. Gøy med synspunkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyrre Cornelius var ingen pen sammensetning - høres ut som Kykeliky!

Kyrre er ok synes jeg, Cornelius liker jeg ikke.

Skrevet

Jeg hadde ikke valgt Kyrre Cornelius, det passet ikke bra sammen. Men bare Kyrre eller bare Cornelius går helt fint - personlig ville jeg nok foretrukket Kyrre.

Skrevet

Syns godt de to navnene kan brukes sammen, men da ville jeg skrevet Kyrre Kornelius :-)

Skrevet

Hehe...vi har faktisk vært innom begge navnene i vår jakt på et guttenavn på K. Kyrre tror jeg er ute av bildet, men Kornelius er fremdeles aktuelt. Jeg ville ikke ha kombinert dem, for jeg synes de er sterke nok hver for seg. Hvis du likevel ønsker å bruke begge ville jeg, som hun over, ha skrevet Kyrre Kornelius. Da passer de bedre sammen, synes jeg. Uansett: Pene navn, spør du meg! :)

Skrevet

Cornelius er faktisk litt kult!!!!

........men det bør stå alene.........

Skrevet

syns Kyrre er ett fælt navn, Cornelius er utrolig nydelig da =)

Skrevet

Liker hverken Kyrre eller Cornelius, men synes Cornelius var beste altrenativet av de to.

Skrevet

Synes Cornelius (Kornelius) Er nydelig! Er ikke så glad i Kyrre navnet, men det er en fin sammensetting. Ville skrevet begge navnene med K hvis jeg skulle hatt de sammen=)

Lykke til=)

Skrevet

Kyrre er ikke fint - får meg bare til å tenke på en kylling... Cornelius er ok, men litt tungt. Liker heller ikke assosiasjonen til korn...

Skrevet

Jeg synes den kombinasjonen var virkelig uheldig så ville nok valgt. Personlig ville jeg gått for Cornelius da jeg synes det er pent, men om dere ikke blir enig så kanskje gå for noe helt annet så får ingen av dere navnet deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...