ellemelle Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Lurer på å kalle lillegutt for Edvin - hva synes dere? Håper på mange kommentarer.
Vipsenmamma Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Nja, ingen favoritt. Litt gammelmannsnavn.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Edvin er fint! Skjønner ikke dem som argumenterer med at navn er gammeldags. Det er jo med navnemote som med annen mote, det går i ring. Les dødsannonser, eller se bakover i familien. Der har du navnene som kommer. Jeg ser på Edvin som et veldig moderne navn :-)
Millima Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Enig med sonne.. Helt greit navn, men det viktigste er jo at dere liker det! Så hvis dere vil ha Edvin så go for it! Lykke til!
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Liker det kjempegodt Et navn jeg gjerne kunne brukt med tanke på oppkalling Gå for det!
Magiska Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Kjempefint! Tøft og enkelt, likte det veldig godt!
Vannmann35 Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Ed + vin... Vet ikke helt jeg... Er ok, men ikke noe mer. Liker Edvard og Edmund mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå