Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har et barn som må ha på seg seler i vogna, eller så er hun uten av den på 4sek. Nå begynner det å bli så kaldt at hun bør ha vognpose (spesielt når hun skal sove i barnehagen) Men det går jo ikke an å ha på sele i en vognpose?? Hvordan gjør dere det? hvilken pose har dere?
En liiiten til. Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Som regel er det hull for seler i vognposer,jeg har en oth pose,er huller i den.Hvilken pose har du da? Voksiposer har kanskje ikke hull??
Zitro Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har en "ertepose", en lammeskinns pose og en Odenwalder dunpose og alle dem har ihvertfall hull til seler.
Minnie Mom Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Som de over her, så har vi vognpose med hull og så bruker vi selene som sitter i sportsvogna.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Har Odenwälder-pose og den har hull til 5-punkts sele, så det går fint an ;-)
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 de fleste poser har huller, eller anledning til å lage huller i. om ikke, finn fram saks, nål og tråd, så fikser du huller selv. om ikke går det ann å bruke løse seler. jeg ysr huller i mine poser, uansett. det er jo umulig å ha et barn i vogn uten å ha det fast. mini f.eks, har falt ut av vogna en gang, aldri mer..
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Min voksipose har bare klargjort for 3 hull, så får ikke brukt 5 punktselen i vogna. Jeg har på henne en sånn "god gammeldags leiesele". En sånn som man kler på dem med rem rundt livet og 2 remmer over skuldrene. Så er det to lange ender som jeg stikker ut på sidene i posen, evt kan du stikke dem ut gjennom hullene på posen og feste de i vogna. Hun klarer å sette seg opp, men kommer seg ikke ut av vogna.
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Vi har Voksi Uban og den er det lagt opp til 5.punkt sele. Ingen problem. :-)
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 åh, er det+ det visste jeg ikke. Jeg har to lammeskinsposer fra 70 tallet jeg, kanskje jeg rett og slett må lage hull i en av de da. Har en voksipose også, men aner ikke om der er hull i den. Den har ikke vært i bruk, syns den var så stor og ekkel.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Da er det frem med saksa:) Tenkte faktisk ikke så langt at jeg faktisk kunne lage hull selv:p
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 er ikke så vanskelig å lage huller. masse lykke til! håper du får det til
Raych Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Vi har voksipose, og den er det hull i til seler i alle fall:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Gah, hull var en ting. Men går jo for f ikke an å løsne selen så jeg får tredd den på vognposen. Eller det BØR jo gå men min iq-hjerne sjønner ikke hvordan jeg gjør det. Om noen har Brio Happy sportsdelen og aner hvordan man tar av selen så hadde jeg satt pris på om dere kunne fortelle meg hvordan.
toddler Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 lillelille.com har 5 punkt sele.Den er enkel og praktisk.God og varm:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå