Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg selv stønner når det føles deilig for meg, og tenner veldig på menn som stønner, mener ikke sånn at hele nabolaget hører det liksom,men samboeren min bare kjører på uten et eneste pip, ikke en gang når det går for han, er dette vanlig eller? føler meg bare som en pule dukke,at han ikke nyter meg på en måte..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Ikke alle menn liker å stønne selv da... Typen min stønner heller ikke.. Er egentelig bare glad for det jeg.. :-) Men han stønner når det går for han da... :-) Du får passe på at "trykket" hans blir stort osv da er det ikke umulig han lager noen lyder når han kommer .-) Ikke ta det så tungt iallefall, er nok bedre med en stille mann enn en som brøler og vekker halve nabolaget... lol :-)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 xen min gjorde heller ikke det, før jeg snakket med ham og sa at jeg likte å høre at han hadde det godt.. Så begynte han litt iblant.. Og da passet jeg på å si at jeg likte å høre på (mens vi hadde sex) Så tilslutt var det akkurat passe lydnivå Mannen min har litt lyder, og litt mer når han kommer.. Spiller ingen rolle om hele nabolaget hører oss, eller det er vel meg de hører..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Tror de fleste menn er ganske lydløse, jeg. Kan ikke minnes at særlig mange av mine tidligere sexpartnere har laga lyd... Kan jo være fordi menn har problemer med å gjøre flere ting samtidig :-D
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Er det ikke bedre at han er lydløs dersom det er naturlig for ham enn at han skal begynne å lage lyder for at du skal være happy?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Åååå nå fikk jeg lyst på sex.... Sukk
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Passer meg fint at mannen ikke stønner:o) Ser jo han har det fint! Hadde blitt pinlig om han plutselig skulle gjøre det for min skyld. Kommer ikke så mye lyd fra meg heller, men tar det veldig igjen når jeg kommer og kommer og kommer;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå