Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Anbefaler dere å kjøpe med bumperbar først som sist? Hvilken farge synes dere er finest? Når jeg først har bestemt meg for hvilken vogn jeg skal ha, er problemet å bestemme fargen..hehe Synes vognen virker kjempegod, det eneste jeg er spent på er hvordan jenta mi på 8 mnd reagerer på å sitte vendt fra meg. Hvordan har deres babyer likt det?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 De færreste barn protesterer vel på med sitte vendt fra, men hva med deg, er du klar for å trille jenta uten å se og kommunisere med henne? Husk at barn føler trygghet med å se den som triller da de under trilleturer blir bombandert med mange nye inntrykk. Jeg ser stadig mødre med ungen fremovervendt som ender opp med å gå ved siden av vogna og stadig bøye seg over. For meg å lillegutt har trilling alltid handlet om kommunikasjone og læring og det føler jeg er vanskelig med å sitte fremovervent. Jeg skal også kjøpe OTH nå, men nå er poden snart 2 år og vi er begge klare for det.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Ville absoulutt kjøpt bumperbaren. Min gutt holder seg i den og jeg synes det er greit å ikke bruke sele hele tiden og da holder den han jo litt "på plass". Jeg har brukt forovervendt vogn (oth)siden han var 8 mndr og det har gått kjempefint. Hadde en annen i tillegg i begynnelsen men han trivdes helt klart best i den han ser fremover i. De får jo hele oversikten da og det stemmer jo ikke at man ikke kan kommunisere selv om de ikke sitter og ser på den som triller. Vi prater hele tiden mens vi går og jeg kommenterer f.eks at der kommer en traktor og da ser jo han det samtidig som meg. I den andre vognen hang han over kanten for å se fremover. Du ser jo barnet så lenge kalesjen ikke er oppe, og regner det så har du titteluken. Men unger er jo forskjellige selvfølgelig. Men jeg hadde ikke tenkt på det for unger er nysgjerrige og de fleste trives forovervendt.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Har brukt buggyen til både jenta og gutten min, både som sport og med bag. Jenta mi var 8 mnd da hun begynte med den. Har aldri vært noe problem at hun har sittet forovervendt. Tvert i mot, hun trivdes mye bedre i vogna når hun fikk se framover. Så du får bare prøve deg fram! Jeg har aldri hatt bumperbar, aldri hatt bruk for det heller. Jenta mi har alltid sittet rolig i vogna så det har ikke vært noe problem sånn. Men har du en propell så ville jeg vel ha investert i en bumper ja. Hvis jeg skulle ha valgt farge så ville jeg hatt den i plum, den fargen er dritfin!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg ville ikke hatt plum til gutt, er sikkert smak og behag.. Men fargen er fin den! Jeg syns den brune er fin jeg! Alt går til brunt :oD!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 OTH er superduper. Jeg er ikke så glad i ha han andre veien enda, men det er vel mer et problem for meg enn for han, for han liker å se ut på verden mens jeg helst skulle se på han. Vogna er knallgod altså. Bumperbar brukte jeg masse til datteren min, mens nå har jeg ikke brukt det. Men nå bruker jeg seler og det gjorde jeg ikke alltid med henne. Litt med rolig barn etc. Uansett er den lett å selge igjen etterpå så kjekk å ha. Farge:(i prioritert rekkefølge) Brun, sandfarget, sort, plum (hvis jente!!),
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Helt enig i at jeg også ville helst sett på mini hele tiden mens han er mer opptatt av å se på omgivelsene enn på mamma. Vi har jo uansett en dialog det vi trasker avgårde og det er fullt mulig å fange opp hva han peker på og pludrer om selv om han sitter andre veien. Han vet jo at jeg er rett bak han så det er trygt og godt.
Minnie Mom Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Ville ha valgt plum til jente!! Den er kjempefin.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå