En snupp - og en knert i magen Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 men det kommer jo nesten ingenting!! Hun er i godt humør ellers, men blir jo grinete av å ikke få gjort noe i bleie. Kom et par små runder i går, og bittelitt i natt, men that's it! Ser jo at hun plages, men det er ikke luft... Hører det surkler i magen, så venter på en kjempebleie, har massert på magen og under føttene, klemt med varmt vann rundt rompehullet under stell - prøvd alt! Men neida, ingenting. Hun får kun mm (og litt lo fra gulpekluter, sofaen osv... siden hun har blitt en skikkelig sutter) og er jo da ikke hard i magen heller. Stakkars liten Skulle gjort det for henne om jeg hadde kunnet!!
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Har du prøvd og ta febermåleren i stumpen på henne? det gjør de på sykehuset til de som ikke får ut barne beket for og få igang presse refleksen. har måttet gjort det selv engang og da fikk vesla det ut..
En snupp - og en knert i magen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Det har jeg ikke prøvd, men kommer det ikke noe i løpet av dagen så skal jeg jamen gjøre det i kveld!
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 De er bare og vippe den forsiktig opp og ned, du merker når refleksen settes i gang, min jente syntes ikke det var ubehagelig hun lå bare helt i ro:o) men håper nå din får det til av seg selv da )
Modo Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 her kan det gå opptil 10 dager mellom avføringene... og da presser hun i flere dager før det endelig kommer. så lenge barnet bare får mm, så kan d like godt gå 14 dager mellom hver avføring som at det kommer flere ganger om dagen. tok d opp med helsesøster tidligere, og hun sa at vi bare skulle la det gå sin gang. helt normalt! :-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2008 Uff, jeg vet jo egentlig det. Det er bare så vondt å se på at hun strever sånn
2hærligegutter Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Så lenge baby ikke plages ville jeg ikke gjort noe, men er hun utilpass pga av dette ville jeg gitt litt malt eller laktulose. Det måtte jeg med mini når han var rundt 6 uker, fikk kun mm men ble veldig utilpass, sov dårlig osv. Gav han laktulose og det løsnet det, har slitt med magen hele veien, var aldri har på kun mm, men slet med å få bærsja, og når han fikk laktulose ble han en helt annen gutt sov bedre og ble i bedre humør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå