Gå til innhold

sliter...

tullemor27

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid i uke 11.. arbeidsledig...uten noen form for inntekt...:( Masse gjeld.. sliter sikkelig, dårlig samvittighet for at jeg skal ha et barn, men ønsker å ha barnet! Ønsker meg egentlig bare ett stort svart hull å hoppe ned i... Ikke får jeg penger noe sted, gubben jobber lange dager for å tjene penger så vi har til de faste utgiftene.. men det rekker ikke.. inkasso gjeld så det rekker!! Har 2 barn fra før..

noen i samme situasjon som kan gi råd?? hva har man egentlig krav på da man er gravid og arbeidsledig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann nå e ikje eg så proff men prøver å komme me noe,

når du e gravid å e arbeidsledig så har du jo kun rett på engansstønadden, og du får barnetrygd, men når eg gikk me hu første så fekk eg dekka utdanningen, pga eg hadde ikje noe utført utdanning, men så va jo eg alenemor da så d kan jo vær ein forskjell der da. men eg har jo vore i arbeid så å sei heila tiå da, men har ikje hatt d lett heller.

men d du kan gjøre d e å ta kontakt me trygdekontoret å få en samtale me en der å hør litt om slike ting, d skader ikje å spørre litt.

å du kan jo gå til sosialkontoret å søke om hjelp der, eg fekk hjelp der eg ein gong når eg hadde problemer me regninger å me mat å kler. d e vert ett forsøk.

håper d årner seg litt me dokke, eg krysser fingrer å tær får dere d e ikje kjekt å havne sont i den klemma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...