Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som forhåndsblander hipp mme og setter i kjøleskap her..? Frister veldig og gjøre dette. Setter pris på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det til natta, så jeg slipper å gjøre det da,,,,,,,

Skrevet

Gjør aldri det.. tar ikke sjansen på de skumle melkebakteriene.

Skrevet

Jeg blander ferdig, går helt greit. Hvis man har kokt flaskene og kokt vann og setter det i kjøleskapet så skal det mye til at det blir bakterier som kan bli farlif for barnet. Helsestasjonen har også gitt grønnt lys for å blande ferdig noen flasker på forhånd.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det var sånn de gjorde det på sykehuset, blandet ferdig en stor flaske og varmet opp det de skulle ha i vannbad.

fikk beskjed om at det aldri skulle stå mere enn et døgn.

Skrevet

Gjør heller aldri det. Tar ikke sjansen på disse melkebakteriene.

Skrevet

Har heller vannet ferdig oppmålt i flaska og pulver ferdig oppmålt i dispenser, tar ikke lange tiden å blande det sammen :-)

Skrevet

Eg har heile tida hatt to-tre måltid ståande klare i kjøleskapet... Er ganske så greitt, for når mine våkner og er sultne så skal dei helst ha mat med en gang! Hehe...

Men eg tenker også på desse melkebakteriene... Høres skummelt ut...

Har jo sett at det går kjapt å blande kvart måltid der og da også, så kanskje eg skal bli flinkere... Eg har tvillinger, så innbiller meg at det blir meir "mas".

Men no passer jo desse store flaskene fra Avent perfekt, er jo berre å måle opp pulveret på forhånd og ha i vatn når det nærmer seg måltid :)

Skal jammen prøve dette... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...