kaje Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Ja da er jeg igang igjen... skal på UL idag for å se om slimhinnen har blitt tykk nok. Håper så indelig at alt er iorden, for jeg har allerede kjøpt flybil. og reiser til Spania lørdag. Jeg er så nervøs nå... tenk om eggene ikke overlever opptingen... Jeg vet at jeg må tenke positivt, men frykten for at noe skal gå galt kommer snikende..
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Dette går så bra så, Kaje:))) De er jo utrolig kritiske til hvilke egg de fryser ned så de overlever heeeelt sikkert opptiningen:)) Lykke til på UL, og goooood tur til Valencia:)) Måtte det være din tur til og lykkes nå!!
Deneb Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Å så spennende! ) Håper du får en flott tur og at du har med en gratispassasjer på flyet hjem igjen!
liesje Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 så fint å lese at du er igang igjen. God tur og lykke til. Krysser fingrene for deg.
ElleL Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Lykke, lykke til. Sender masse positive tanker din vei og krysser fingrene for at dette er gangen for deg.
kaje Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2008 TAKK skal dere ha alle sammen :-))) Jeg tok UL idag og slimhinnen var helt flott... 9mm på dag 8... og jeg skal jo fortsette med progynova i minst 6 dager til, så da blir den nok fet og fin. Hvordan går det forresten med deg liesje??? Er du igang igjen snart? Klem til dere alle
Storkmor? Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Lykke, lykke til, Kaje! Jeg sender det masse gode tanker
Storkfrøken69 Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Nå Kaje, nå skal det gå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kaje Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2008 Takk igjen for alle lykke ønskninger... Har snakket med klinikken idag, og planen er nå å sette inn 1 embryo onsdag 8/10 Jeg er så utrolig nervøs!!!!!!!!!!!!!!!!!!
angelica-s Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Lykke lykke til:) krysser alt som krysses kan for deg:)
Tjorven1 Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Å så spennende. Det kommer til å gå så bra, og du kommer til å kose deg masse der nede :-) Også kommer du til å komme hjem med et lite vidunder i magen din... Lykke til :-) sender deg mye gode tanker.
kaje Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2008 Hei alle sammen :-)) Ja nå er jeg en lykkelig ruger på et flott gull egg. Det første de tok opp overlevde opptingen og var en topp kvalitet blasocyst... yiipppiii... Da har jeg fortsatt et til på frys, men det skal jeg jo ikke trenge... for denne gangen skal det bare sette seg fast en bitte liten spire. Skal teste den 20.. så nå blir det noen spennende dager fremover. Hvordan går det med deg liesje??? klem til dere alle
Tjorven1 Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Så godt å høre kaje. Du kan gjemme det til søskenførsøk om noen år ;-) Lykke til hold oss oppdatert!
Storkfrøken69 Skrevet 10. oktober 2008 #14 Skrevet 10. oktober 2008 Kaje - jeg tenker på deg og håper så inderlig at dette blir til et lite nurk neste sommer ) Lykke til klem fra meg til deg!
Storkmor? Skrevet 10. oktober 2008 #15 Skrevet 10. oktober 2008 Kaje, jeg håper også VELDIG for deg!! Nå sitter'n!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå