Gå til innhold

Vinterdress fra Leketøy-Stormberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, så en annonse i avisa i går om tilbud på vinterdress fra Leketøy med uttagbart ullfor. Denne koster 1199,- til vanlig, men det er halv pris på den. Så ikke noe bilde, så jeg lurer på om det er noen som vet hvilken dress det er snakk om og om den er bra til en på snart 2 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har også kjøpt en vinterdress Leketøy fra Stormberg med utagbart for på tilbud. Men den kostet opprinnelig 599,- og vi kjøpte den for 299,- på XXL. Så hvis det er samme dressen så hørtes det ut som villedende markedsføring... Men det er jo mulig de har forskjellige typer. Denne fantes i rød/blå eller brun/blå og har varenr. 2208-2.

Vi har ikke tatt den i bruk ennå, så jeg kan ikke si hvordan den er dessverre. Men vi tenkte vi skulle prøve, føler det er verdt det til den prisen. Hvis den viser seg å være dårlig får vi heller kjøpe en annen.

Skrevet

Hei, vi kjøpte en vinterdress fra Leketøy med uttagbart ullfor ifjor. Kostet opprinnelig 899 tror jeg, men fikk den til 399 (pga feil i annonsen, så måtte selge til den prisen:))

Men; vi har ikke vært så veldig fornøyde..trang nede så vanskelig å få over skoene, klønete lukking med glidelåsen, litt stiv i stoffet som blir enda stivere i kaldt vær.

Men nå er det jo ikke sikkert det er samme typen, kanskje de har forbedret den også fra ifjor.

I år har vi kjøpt Reima, fjorårets, til 499:) Håper den svarer til forventningene! Bruker Leketøy-dressen foreløpig, som høstdress uten fóret.

Skrevet

Hei,

Jeg har heller ikke klart å finne en dress fra Leketøy på nett som skal koste 1199. Hvis noen andre vet noe, så er det bare å si ifra. Ellers får jeg vel ta meg en tur for å se på den.

Men det er egentlig Reimatec jeg skal ha tror jeg. Hadde det til poden i fjor, da kunne han riktignok ikke gå så det var genialt med ekstra polstring i rompa. Jeg tror jeg har lyst på den i år også siden den er så lett og fin, men forsøker å finne en brukt en til en litt billigere penge. Er litt usikker på størrelsen, men tror jeg går for 92 i Reima selv om den nok er litt stor. Han blir 2 år i januar og er vel ganske normal i høyden. Har ikke målt på en stund....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...