Gå til innhold

adresse til nav..kan du hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sluttkviteringene etter forsøk klare men ingen adresse å sende de til. Takknemmelig for litt hjelp her ja, hadde vært kjekt å få litt penger tilbake. Blir fort dyrt med flere runder med medisiner...

På forhånd takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skal sendes til NAV Helsetjenesteforvaltning i den regionen du bor. Se på nav.no så finner du riktig adresse. Eller se under her om du finner din region:

NAV Helsetjenesteforvaltning Øst // Fredrikstad // Nygaardsgt. 49/51, Fredrikstad

NAV Helsetjenesteforvaltning Oslo // Oslo // Grenseveien 99, Oslo

NAV Helsetjenesteforvaltning Vest // Sola // Vingveien 1

NAV Helsetjenesteforvaltning Servicesenter // Tønsberg

NAV Helsetjenesteforvaltning Sør // Tønsberg // Stoltenbergsgt. 1, Tønsberg

NAV Helsetjenesteforvaltning Hovedkontor // Tønsberg // Stoltenbergsgt. 1, Tønsberg

NAV Helsetjenesteforvaltning Midt-Norge // Ørsta // Strandgata 5a, Ørsta

NAV Helsetjenesteforvaltning Nord // Mo I Rana // Rana // Torggata 2, 8622 Mo i Rana

Skrevet

Tusen takk Turva, skal bli godt med litt penger tilbake!! :-)

Skrevet

Bare hyggelig, maiblomstbarna (fint nick du har)!

Har forsøkene dine resultert i noe positiv eller skal du i gang med nye forsøk?

Skrevet

:-) Ingen befruktede egg ved ivf, 2 befruktede egg ved icsi og GRAVID i 9 uke!!! Er så utrolig GLAD og takknemlig, kan nesten ikke fatte at det er sant....! :-) Hvordan er ståa hos deg da, hvordan har ditt/dine forsøk gått? :-)

klem

Skrevet

Gratulerer, så herlig da!!!! Jeg er igang med mitt første forsøk, har sannsynligvis uttak i neste uke. Skal på UL på fredag, så da vet jeg litt mer. Er kjempespent!!!

Lykke til, er det en eller to der?

Skrevet

Så spennende, du må ha masse lykke til! jeg skal krysse alt jeg har for at dere lykkes på første forsøk!!! :-)

Vi fikk satt inn et 3-4 delt og et 8-delt egg, begge så veldig fine ut. På tidlig ul kunne legen se 1 så da er det nok ikke noen sjans for tvillingfødsel. Gleder meg masse til den ene jeg!!! :-)

Dere da skal dere sette tilbake en eller to? :-)

Skrevet

Åja, det holder med en ja :-) Helt utrolig følelse må det være!!! Håper å få kjenne på den om noen uker...

Vet ikke om jeg får satt inn ett eller to, de er kvalitet og alder som bestemmer det, alderen min (37) tilsier at jeg burde få satt inn to... I det offentlige er de litt mere strenge enn i det private. Jeg skal prøve å "krangle" meg til to jeg :-)

Skrevet

Gjør det du Turva, føles liksom at odsen er litt større for å lykkes da...med to egg mener jeg. ;-) Vi fikk hjelp av privat sektor, i det offentlige hadde vi nok fått avslag...jeg har noe forhøyede verdier og får ikke mange egg pr forsøk... Men eggene er av fin kvalitet og det gikk jo fint som bare det, og det på første tilbakeføring!! Føler vi har fått toppgevinst i lotto for å si det mildt!!

Skal se det er deres tur neste gang!! Stor klem og mange lykkeønskner på vegen!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...