Gå til innhold

Til dere som har bynt å bruke vognpose i baggen.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lammeskinn under? Eller er det helt "bart" i vognen under posen_? Sikkert veldig teit å spør om men hehe..............

Jeg tenker å bynne å bruke den jeg har nå, fordi jeg syntes det er så kjedelig med den dyna slengende oppi der, og nå som det bynner å bli litt kaldt, så trekker det jo litt og.....

Og evt, hva kler dere barna med når de ligger i vogn posen? Idag feks, må jeg til byen for et ærend, og må nok gi han et måltid mat ute... Så hva kan være greit å kle han i da, når han skal ligge i den posen? Han er jo veldig varm av seg fra før, og det blir jo varmt oppi der... ;)

Kom med tips noen, syntes dette er så vanskelig jeg..... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukta lammeskinn under vognposen..

på kaldeste vinter hadde hun ull innderst på kroppen og en tøy/flees dress uttenpå. (når hun var 2-4mnd)

nå er hun 9 mnd og har sports delen på vogna, da har vi bare vognpose og hun har fått to fine strikkedresser og en flees dress de har vi på når vi er ute på tur. når de blir kaldrer i vinter begynner vi med ull igjen under dressen.

Skrevet

Min er 8,5 mnd og bruker sportsdelen med vognpose. Har lammeskinnet inni posen. Termopose, men ikke noe spesielt tykk. Har på seg de klærne han bruker inne og en lue når han ligger ute og sover nå om dagen.

Skrevet

jeg har bare vognposen foreløpig, har ikke plass til lamme skinnet i hardbagen, men blir når jeg skal bruke sportsdelen.

Men hun ligger på ett ullpledd og har ett pledd over seg, hun har på seg vandlige inne klær + ulljakke eller hettegenser alt etter været + lue og tøfler i tilfelle jeg må ta henne opp ute.. det holder i massevis hu er god og varm og jeg kan ta av henne pleddet hvis hun synes det er for varmt..:) hun er 3 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...