venter Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Dere som har MA, merket dere at symptome forsvant? Jeg var vandt me då vokne om natta å være sulten, litt trøtt om dagene, men på søndag voknet jeg opp å var for første gang ikke sulten, har ikke vert det siden, er heller ikke trøtt. Jeg har hatt 3 sa, men nå lurer jeg på om jeg kan ha MA. Er 8 uker i dag. Var på ul for 1 uke siden pga en blødning, da banket hjertet.... Håpe, håpe....
Mikkemafian Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg hadde ikke symptomer i det hele tatt de 11 ukene jeg var gravid. Så jeg kan ikke svare av erfaring, men jeg vet at mange er bekymret for mn når symptomene forsvinner, men de aller fleste går det bra med.. Når du har sett hjertet banke, er sjansene enda mindre for at noe skal ha gått galt:) Krysser fingrene med deg...xxxxx
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 De eneste symptomene jeg hadde på graviditet var trøtthet og ømme bryster. Trettheten forsvant aldri, men jeg hadde ikke ømme bryster lenger. (husker ikke når det symptomet forsvant). Som trilletralle sier så er det nok små sjanser for at det skal gå galt når du har sett hjertet banke, men hvis du er veldig bekymret så bør du be om å få enda en ultralyd bare for å se at alt er bra. Krysser fingrene for deg og håper alt går bra
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg merket at symptomene forsvant rundt uke 8-9. Brystene sluttet og være ømme og trøttheten forsvant.. Begynte å spotte litt blod i uke 10, da bar det rett på A-Hus og fikk konstantert tom fosterpose. Grusom opplevelse, håper virkelig det går bedre for deg. Jeg krysser også fingrene for deg! PS. Etter 3 mnd ble jeg gravid igjen, og nå er jeg 24 uker på vei. Regner med at det går bra denne gangen :-)
LabbogLine Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Må komme med en positiv historie angående å miste symptomer.. Jeg hadde en ex.u før jul i fjor, og ble gravid igjen 3 mnd etter operasjonen. Var selvfølgelig kjempeengstelig i starten pga det jeg hadde opplevd i første svangerskapet, og da symptomene forsvant helt i uke 8 var jeg helt sikker på at det hadde gått galt.. Men vet du hva, nå er jeg i uke 36, og symptomene kom og gikk i hele første trimester.Kunne våkne en morgen og puppene gikk fra superømme til ikke ømme over natta.. Vekslet også mellom å være dødstrøtt og sliten for så å være superopplagt dagen etter. også det med sulten snudde over natta. Så det behøver ikke være noe galt fordi, det er helt normalt at symptomene svinger fra dag til dag:) de ømme puppene mine forsvant forresten helt en eller annen gangen rundt uke 8-9, og de har nesten ikke vært ømme siden:) Men skjønner at du er bekymret når du har mistet fra før. Kontakt legen din og hør om du kan få en ekstra ul så får du sjekka det ut. Er ikke noe god følelse å gå rundt og bekymre seg heller... var på 4 ul de første 12 ukene jeg, fikk liksom ikke roen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå