Gå til innhold

Forkjølet baby i syden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planlagt å reise til Rhodos snart, men nå har sønnen vår blitt forkjølet. Han har ikke feber, men er veldig snufsete og hoster. Bør vi avbestille turen?Vil ikke utsette han for noe, men har jo lyst å reise også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan svare?

Skrevet

Det jeg hadde tenkt i forhold til forkjølelsen var at det blir litt ekstra ille i lettingen og landingen til flyet i forhold til at det blir dotter i ørene. Litt tungvint forklart...Av erfaring har jeg ei jente som alltid fikk veldig vondt i ørene når flyet lettet og landet og verst var de gangene hun var småforkjølt. Det hjelper å amme, ha sutteflaske, tyggis hos eldre unger (ikke aktuelt her...hehe) og sist men ikke minst nesedråper. Jeg dryppet nesa til jenta mi, fordi jeg hadde smertelig erfart hvor vondt hun fikk i ørene ved letting og landing.

Kanskje er han frisk før turen? Ville ikke avbestilt med mindre ungen var veldig syk. Min gutt på snart 8 mndr er innimellom forkjølt og har feber, men det går som regel fort over. Bare pass på ørene, ikke utsett de for trekk. Så lett å bli ørebet.på de trange små babyøregangene når de er snørrete. Ha ei bomullslue over. God ferie:O))

Skrevet

Takk for svar:) ja, jeg kler han godt og har tenkt på enten smokk eller forhåpentligvis amming. han er ikke noe særlig på flaske nemlig. nesedråper var lurt:)

Skrevet

Kanskje du finner svar her..

www.flylegen.no/passasjerhelse/index-flypassasjer.htm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...