Michelle87 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 hva passer til Elisabeth? Kom gjerne med valg som det som mellom navn eller hva det passer til er litt usikker selv hva Takk på forhånd
Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Anna Elisabeth Brit Elisabeth Hannah Elisabeth Emma Elisabeth Selma Elisabeth
prebs Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Oda Elisabeth Ada Elisabeth Sara Elisabeth Kaja Elisabeth Alma Elisabeth Hanna Elisabeth Mari Elisabeth Et kort navn som ikke slutter på E. Anna Elisabeth er nok min favoritt : )
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Elisabeth er et helt nydelig navn. Har en liten prinnsesse som heter PETRA Elisabeth<3 Ellers er Anna Elisabeth også helt nydelig! Min bestevennine fra barndommen heter Anna Elisabeth, men hun bruker bare Anna til daglig. Vuderer også Anna til nestemann:D LYKKE TIL!
Michelle87 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 Tusen takk for alle forslag Anna elisabeth var veldig pent ! Også begynte jeg å tenke på hva ville passet hvis Elisabeth som fornavn og hva ville passet til mellom navn da ?
Vipsenmamma Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Elisabeth Andrea Elisabeth Helen Elisabeth Kathinka Elisabeth Cecilie Elisabeth Mariann Ann Elisabeth Tova Elisabeth Ina Elisabeth
ellemelle Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Elisabeth Mari (med trykk på i'en) Elisabeth Sofie Elisabeth Linnea Frida Elisabeth Eva Elisabeth Sanna Elisabeth Mina Elisabeth Guro Elisabeth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå