Gå til innhold

NÅR DERE KOPIERER TERMINLISTENE!!! VIKTIG INFO!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann alle gravide.. når dere kopierer terminlistene er det vitig at dere kopierer den NEDERSTE lista som står dær og ikke den øverste for da kommer ikke alle di andre med, har selv ramlet ut av flere lister og vet æ står dær for æ selv har skrevet meg inn!!!

 

HUSK KOPIER NEDERSTE LISTA eller drit i og skriv dere på og heller la noen andre gjøre det!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unødvendig å bli så sur!

Har homonene tatt helt overhånd. Mulig ikke alle er like datakyndige.

Går vel ann og si ifra på en ordentlig måte vel?

Synd hvis det fører til at noen ikke føler seg velkommne i klubben grunnet ditt utbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig med HI. Viktig at denne informasjonen kommer frem. Etter at jeg fikk endret termindato etter UL, har jeg prøvd å bytte date fem ganger, men havner stadig tilbake på den gamle datoen.

 

Enig i at formuleringen kanskje kunne vært moderert noe, men budskapet er riktyig og viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da for faen mæ ikke sur men tror mange av di som har skrevet seg på listen og plutselig ikke er der lengre føler seg lite velkommen og tråden var ment som en liten påminnelse for det er lett og glemme seg og kopierer øverste hele tiden, men skal man ha en termin liste e det jo viktig info at alle som har skrevet seg opp er på listen til en hvertid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...