Gå til innhold

noen med erfaring med singulair?? på barn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 mg...

hørtes nifst ut med aspartam....=(

er det ikke dette det har vært så mye snakk om i det siste??=(

Fortsetter under...

Skrevet

lite erfaring, men vet det er et medikament barneleger har god erfaring med. Tror det er veldig bra.

Skrevet

Begge mine to eldste har brukt singulair i flere år, (jentungen de med kirsebær smak og guttungen de med blåbær smak) Særlig guttungen hadde en utrolig bra effekt på disse tyggetablettene :-) Han gikk fra 120 sykedager i året til ca 70 sykedager................. Han slapp unna lungebetennelsene så lenge han gikk på disse tablettene. Han har etterhvert blitt såpass stor og fått utviklet lungene godt , så det er en stund siden han brukte de nå. Han er nå blitt en stor sterk gutt på 16 år og sykedagene er vel pr i dag nede på ca 40 i året. ( Han har astma , allergi , eksem og migrene. ) Han brukte singulair ifra han var ca 4 år og til han var 12 år. Jentungen brukte de fra hun var 9 år til hun var rundt 13 år.

Det er en utrolig effektiv medisin som blokkerer "leukotrinene" i lungene så man ikke så lett pådrar seg bla lungebetennelse.

Jeg hadde ikke nølt med og bruke de på nytt til minsta på 4 mndr om hun hadde hatt behov for den typen medisin :-)

Lykke til :-)

Skrevet

takk for godt svar!!=)

legen sa oxo at de hadde hatt go effekt av det på de fleste barna, og jeg er ikke i tvil om at vi skal prøve dem!!

ble bare litt skremt da jeg leste pakkningsvedlegget....

håper virkelig de hjelper lille snuppidupp!!

Skrevet

Jeg har fått to nye barn etter at de begynte med SIngulair for et år siden, eldste var 3 år og yngste 8 mnd... SLutt på forstøvelsesapparat hjemme,sykehusinnleggelser pga astma. Fantastisk medisin, ingen bivirkninger hittil... Lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...