balsam Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 4 mg... hørtes nifst ut med aspartam....=( er det ikke dette det har vært så mye snakk om i det siste??=(
gerd Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 lite erfaring, men vet det er et medikament barneleger har god erfaring med. Tror det er veldig bra.
marinas skatt Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Begge mine to eldste har brukt singulair i flere år, (jentungen de med kirsebær smak og guttungen de med blåbær smak) Særlig guttungen hadde en utrolig bra effekt på disse tyggetablettene :-) Han gikk fra 120 sykedager i året til ca 70 sykedager................. Han slapp unna lungebetennelsene så lenge han gikk på disse tablettene. Han har etterhvert blitt såpass stor og fått utviklet lungene godt , så det er en stund siden han brukte de nå. Han er nå blitt en stor sterk gutt på 16 år og sykedagene er vel pr i dag nede på ca 40 i året. ( Han har astma , allergi , eksem og migrene. ) Han brukte singulair ifra han var ca 4 år og til han var 12 år. Jentungen brukte de fra hun var 9 år til hun var rundt 13 år. Det er en utrolig effektiv medisin som blokkerer "leukotrinene" i lungene så man ikke så lett pådrar seg bla lungebetennelse. Jeg hadde ikke nølt med og bruke de på nytt til minsta på 4 mndr om hun hadde hatt behov for den typen medisin :-) Lykke til :-)
balsam Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 takk for godt svar!!=) legen sa oxo at de hadde hatt go effekt av det på de fleste barna, og jeg er ikke i tvil om at vi skal prøve dem!! ble bare litt skremt da jeg leste pakkningsvedlegget.... håper virkelig de hjelper lille snuppidupp!!
4skatter Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Jeg har fått to nye barn etter at de begynte med SIngulair for et år siden, eldste var 3 år og yngste 8 mnd... SLutt på forstøvelsesapparat hjemme,sykehusinnleggelser pga astma. Fantastisk medisin, ingen bivirkninger hittil... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå