Gå til innhold

Har sååå lyst på ny frisyre!! Tips mottas me takk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off,er så lei håret mitt nå.. Det er konstant i hestehale, syns d blir så flatt å "dødt" når jeg har d løst. Fikser det kun til fest, tar så tid :( Pluss at jeg bruker hjelm på jobb hver dag,så om morra`en gidder jeg jaffal ikke style d noe himla..

Tenger en lettstelt frisyre,som gjerne gir litt volum. Har nå hår til under skulderbladene sånn ca, skrått klipp i fjor ei gang til halvkort bob..

Er litt inne på å klippe meg kort, har hatt det guttekort før og mange mente jeg passet d.. Noen nettsider med mange frisyrer å se på el???

Hjeeeelp :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg klippa meg igår. Lykketrollsveis! kjempedigg med kort hår, utrolig enkelt å style (tar hele 30 sek; voks i hånda, gni, rufs ut i håret)

Skrevet

Har ikke tips på nettsider, men hva med en kort bob med tung lugg? Litt oppklippet bak så blir den lett å stelle:)

Var å klippet meg i går, veldig greit med kreativ frisør også da. Frisøren min mente at guttekort er på vei inn nå:) Meeeen jeg er ikke helt der enda hehe:)

Skrevet

Jeg syntes definitivt det høres ut som om du er klar for en kortere frisyre. En litt oppklippet bob tror jeg hadde passet deg. Ikke "kutt" lengdene likt, da faller fremdeles håret ganske dødt ned.. men dersom du klipper litt opp /eventuel skjærer håret litt vil du få mer volum uten nesten noe styling.

Har du sett topmodel som går på tv3 nå? Hun Gosia fikk lippet en utrolig fin frisyre i ett av programmene.. kanskje noe sånt hadde kledd deg?

Skrevet

Har klipt meg i dag... Håret i nakken er halvlangt (ikke hockey) mens sidene er klippet opp.. Ganske kort på toppen så kan gjøre det om til hanekam o.l hvis ønskelig:) Har også pannelugg som ikke må være i panna men kan styles bort:)

Når jeg leser igjennom detta så høres det ut som om jeg er en skikkelig freak.. haha

Skrevet

Så Top model så vidt i går.. må inn på TV3.no å kikke,kanskje jeg finner noen tips!!!

har hatt oppklippt bob ja,men følte ikke det ble noe bra. Tror ikke frisøren klipte nok "opp" !! men kunne kanskje prøvd igjen! må se på noen bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...