♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. oktober 2008 #51 Skrevet 24. oktober 2008 Hadde uttak i dag, så nå begynner spenningen for vår del. Grattis som rugere til dere alle. Jeg håper vi kommer etter, skal ha innsetting på mandag, på dag 3...
Søskenhåp adopterer Skrevet 24. oktober 2008 #52 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har da fått halsbetennelse og må gå på antibiotika, litt småfeber IKKE BRA i det hele tatt så har mista litt trua nå på at dette kan gå. Tiden vil vise.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #53 Skrevet 24. oktober 2008 Au Au., det var jo det du fryktet , men har antibiotika sånn invirkning? Det har jeg ikke hørt før..fester ikke egget seg da eller?
Søskenhåp adopterer Skrevet 25. oktober 2008 #54 Skrevet 25. oktober 2008 Apocillinen som jeg fikk skal ikke skade - men det at jeg har gått med en betennelsesreaksjon i kroppen under og etter innsett er ikke bra mente legen. Ble nemlig syk samme dag som innsett men trodde først jeg bare var slapp og trøtt av alt jeg hadde vært igjennom siste uka. Lite å få gjort med det nå! Tror vel det skal ha marginalt å si men en ønsker jo gjerne at alt skal være optimalt med kroppen når en setter inn. Det skal sies at han på legevakta er jo ikke akkurat ekspert på IVF. Time will show!
Egen-liten Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #55 Skrevet 26. oktober 2008 Bare så dere vet det; jeg er drittmisunnelige på dere som ruger nå! Jeg skulle så gjerne gjort det, jeg også....! Jeg har hatt to omgamger med to bra egg, inkl. et positivt som varte en uke, men det var håp. Og så to omganger med dårlige egg, så nå er det 2-2. Jeg skal til samtale den 4.nov og da skal jeg fritte ut legen med alle spørsmål om alle muligheter. Og jeg går ikke derfra før han gir meg et forsøk til. (Er ennå på det offentlige.) Om jeg så skal lenke meg fast. Nå er jeg villig til å vente et år om så er, om det gir meg bedre sjanser. Vil jo gjerne prøve før, men det får jeg nå høre da. Tålmodig....(Ha!) Og da vil jeg ikke se `noen` av dere på denne siden fremdeles!!! Bare så dere vet det (også)! ;-) Så masse lykke til, alle sammen, jeg klarer ikke holde meg unna, så jeg skal følge med på dere. XXXXXXXX
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. oktober 2008 #56 Skrevet 27. oktober 2008 Hei egen-liten. Så kiipt at du ikke ble ruger. Men jeg krysser fingrene for at det kommer noe godt ut av samtalen den 4 november.Det skulle jo bare mangle at du får et forsøk til,slik at du har tre offentlige som oss andre.My fingers are crossed !! ) Selv ligger jeg på hotellsenga og venter på at klokka skal bli 10.50 Da har jeg time for innsetting hos Hausken.Tok ut 6 egg der på fredag,og på lørdag var 4 av dem befrukta.Siden det har jeg ventet og håpet,da jeg skal sette inn på dag 3.Jeg håper så inderlig de har utviklet seg fint.Dette er nervepirrende de lux. Håper alle uke 43 rugerne er ved godt mot, og klarer å kose seg i rugetiden ! Klem fra
Heira☆ Skrevet 28. oktober 2008 #57 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Vilsågjerne. Åssen gikk det på innsettinga, har du satt inn 1 eller 2 egg? Tvi tvi!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. oktober 2008 #58 Skrevet 28. oktober 2008 Glemte vist å oppdatere her i går ) Fikk satt inn 2 stk 8 delte i går,så nå er det bare å ruge og håpe. Hadde 2 til som ville bli fryst om de fortsatte å utvikle seg. Jeg har vært i lykkerus siden jeg forlot klinikken, men jeg vet jo godt at fallhøyden er stor. Men foreløpig så er jeg gravid til det motsatte er bevist... Hvordan er det med dere andre jenter,har symptomjakten begynt ? Klemmer
Heira☆ Skrevet 28. oktober 2008 #59 Skrevet 28. oktober 2008 Godt å høre egga er på plass! Jeg er på rugedag 5 (1egg), og kjenner ikke en døyt (nå heller) Skulle jeg være så heldig å få pos. test, 5.nov, tør jeg ikke glede meg helt ennå da heller. For har fått pos. test 2 ggr før, men ingenting å se på 7 ukers ul. Så her tror vi ikke på nissen før vi ser`n ;o)
Mikkemafian Skrevet 28. oktober 2008 #60 Skrevet 28. oktober 2008 Når begynner vi å telle rugedager? Er det dag 1 dagen etter innsetting, eller er det innsettingsdagen? Fikk ikke med meg denne siden sist jeg var gjennom dette prosjektet, så jeg er (nesten ) helt blank...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå