Gå til innhold

Uke 43`ere....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen:) Ultralyden igår gikk veldi fint..nok av egg:) uttak for meg blir på hausken tirsdags morning..:) ser fram til d..plutselig så nærma d seg raskt..innsetting blir torsdag viss alt går etter planen..

Egen-liten: har ikkje nåke erfaring me d i d heile tatt...mitt første forsøk så vet egentli lite..

Lykketil alle sammen..noen andre som er på hausken veke 43?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HA ! jeg skal å ha uttak på tirsdag og insett torsdag !

UKE 43 er en gull-egg uke !

Skrevet

Lykke til alle som skal igang denne uken!

Selv var jeg til UL i dag i forkant av fryseforsøket vårt, dessverre fant legen et stort og fint egg som ligger klart til eggløsning, Progynovaen har feilet denne gangen og forsøket er avbrutt. Er ganske lei og trist, selv om jeg vet det "bare" er en mnd til neste mulighet.

Ikke er det noe å glede seg over heller, dette store og fine egget, det har garantert for tykt skall til at det blir noen befruktning på hjemmevis. Men selvfølgelig, prøve gjør vi jo, hver eneste måned, for undere skjer jo... :o)

Blir vel uke 47 for oss neste gang.

Krysser fingre for at dere lykkes denne måneden!

Skrevet

Hei jons_ Det var da irriterende...! Slik går ukene og det er ingenting man kan gjøre med det her man sitter, bare vente til neste gang.

Selv er jeg nervøs for hvordan det vil gå denne gangen. Selv om det har gått bra nok 2 av 3 ganger før, er jeg redd for at det også denne gangen skal gå dårlig. Så nå blir det lange dager frem til torsdag og visshet.

Tenk om det `kan` skje et under,da! I allefall,synd at du ikke er med her lengre, og lykke til fremover!!!

XXX

Skrevet

Hei, jeg fikk ut 13 egg idag, er veldig fornøyd med det, spennende å se om noen blir befruktet, vi skal ha icsi denne gangen...men f....så vondt det var denne gangen, både under og nå etter uttak. kjenner det spesielt på høyre side, der hadde jeg 10 egg...lykke til til alle her inne..

Skrevet

Så flott at du fikk så mange egg da stinemin! Håper det er mange som vil befukte seg også :o)

Jeg skal i ilden i morra, så håper det blir mange på meg også.

Skrevet

Jeg har fått time til innsetting av fryseegg på torsdag. Så da er jeg igang også:) De skal ta opp 2 egg fra frysen, og hvis begge tiner greit, så blir det to egg inn, og hvis bare det ene overlever opptiningen, så blir det ett egg inn... Hvis ingen overlever, så er det nytt forsøk.

Alt så greit ut på ultralyd i hvert fall...

Skrevet

Hei hei!

Jeg har vært på ultralyd i dag og har også fått time til innsetting på torsdag. Skal forhåpentligvis sette inn 2 egg, hvorav ett var meget bra og det andre var meget minus. Håper begge overlever opptiningen.

Lykke til alle sammen : )

Skrevet

Jeg var en "slow starter" og skulle egentlig inn i uke 42, men fikk i dag ut 16 egg!! Innsett på onsdag og satser på at en del blir befruktet.Ikke værst for en 37 åring ;-)

Skrevet

Jupps, jeg fikk ut 5 egg med jevn størrelse idag, så nå satser jeg på kvalitet i stedet for kvantitet. Er egentlig fornøyd, jeg.

Uttaket gikk bra. Vondt, men jeg fikk mer morfin før høyre side. Som doktor Kahn sa, gi ho alt ho vil ha....! Vel, jeg fikk bare halv dose.

Midt oppi alt stoppet han opp litt og ville jeg skulle se på han (sjekke om jeg fremdeles var med) og ba meg åpne øynene mer. Ja men, jeg får dem ikke større! Nå er det bare å vente igjen....

Hvordan har det gått med dere andre?

Skrevet

Jeg har også vært og tatt ut egg i dag. Blei ikke store fangsten her i gården, hadde bare 3 egg. Så jeg får gjøre som deg Egen-liten, og satse på kvalitet og ikke kvantitet.

For å være helt ærlig, så har jeg ikke helt den riktige magefølelsen. Men det gjenstår å se i morra når jeg ringer for å høre om noen av de er blitt befrukta.

Lykke til alle sammen hvertfall!

Skrevet

Hei jeg er så glad , av 13 egg var 9 befruktet, sist var det bare 1 befruktet:)))

Skrevet

Puh...fikk beskjed igår om at jeg bare hadde ett befruktet egg - måtte ringe idag for å høre om deling var ok. Jaa, det var det - så skal sette inn idag!

Litt av en lettelse å ha kommet så langt...

Første IVF-forsøk dette - men håper dette ene lille egget er "the one":)

Skrevet

Ja, da har jeg ringt sykehuset, og beskjeden var vel ikke helt som håpet, men som forventet.

Jeg hadde bare 3 egg, så sjansen for at alle skulle befukte seg var jo ikke så store.

Men det ene egget hadde de fortsatt en liten håp på. Så jeg skal ringe igjen i morra, og høre om det er kommet noe lenger.

+`er fingrene her. kan ikke gi helt opp ennå.....

Skrevet

Ja, vi følger hverandre her, ser jeg.... Ringte i dag med store forhåpninger, men der var 4 av 5 egg umodne. Det femte har blitt befruktet, men med erfaring fra sist er jeg bare motløs nå.

Jeg får beskjed i morra tidlig om det er noe, før jeg kjører, så om jeg får en oppringning med `skjult nummer` vet jeg hva det er.

Jeg er så uenig i diagnosen min.Der mener de at jeg har tette eggledere, men i såfall har jeg før prøvd i 5-6 år uten tette eggledere før uten å lykkes likevel. Men vil de høre på meg? Neida!

Jeg har jo vært til både røntgen og lap som viste åpne eggledere noen år før jeg kom dit.

Nå `har` jeg jo ennå et lite håp om det ene egget, men alt føles likevel bare rævva!

Heller det ,for så å bli positivt overrasket....

Faen!

Skrevet

Hei jenter.

Jeg håper det dukker opp gode nyheter i blandt oss snart,

og at egg befruktes og deles som de skal...

Selv var jeg på ultralyd i dag,og skal ha uttak på fredag.

Spennende !

Skrevet

hei, idag fikk jeg satt inn et veldig fint embryo, og fikk 3 på frys.. så da er det rugetid igjen..har forferdelig mye luft i magen etter dette uttaket, er det vanlig tro??

Skrevet

Jeg venter i spenning ennå... Skal etter planen sette inn 1 eller 2 egg i morgen, kommer an på hvor mange som overlever opptiningen. Er redd for at ingen gjør det:( Men det får jeg jo vite i morgen uansett. Så klokken 2 er tidspunktet!!! Så utrolig nervepirrende dette er!!! Trist å høre om dere som ikke har fått bra resultat..... Lykke til uansett!!

Skrevet

Hei Stinemin det er vanlig med luftsmerter. Har vært plaga med det alle 5 gangene jeg har hatt uttak. Satte inn en flott egg i går onsdag og fikk hele 8 på frys - utrolig! Jeg gjør det liksom bedre og bedre på eggfronten jeg jo eldre jeg blir og det er jo litt merkelig. Men det er en lang vei igjen enda... Synes det er mange med få egg både uke 42 som jeg først var og uke 43 - håper alle som enda er "med" denne uka får tilbake et egg å ruge på... Har fått vondt i halsen igjen og lurer på om det kan være halsbetennelse men har jo ikke akkurat lyst til å bruke antibiotika nå så får holde sofaen og håpe det går over.

Skrevet

Hei Håper på søsken til Edvart

Nå har luft smertene gitt seg, og ømheten i magen er mye bedre, 8 på frys er jo helt fantastisk, mange bonus forsøk det , jeg fikk mine 3 på 1 strå sa kun 1 bonusforsøk, men tvi tvi for at dette skal gå bra. Jeg tenker posetive tanker....siden du har hatt 5 uttak, kan du huske noen symtomer som var anneledes da du ble gravid?

Skrevet

Nå er jeg ruger!! Har satt inn 2 egg, et superegg, og et fra B-laget. Men legen sa at det var fine egg begge to. Så så er vi igang gitt.. De tinte 3 her, og det ene så de at var dødt med en gang, så da tinte de et til. Har en gd følelse for dette ennå. Blir spennende å se hvordan den kommer til å skifte i løpet av de neste 2 ukene. Skal teste om 14 dager...

Skrevet

Ringte sykehuset i dag, for å høre åssen det var gått med det ene egget, som dem ikke var sikre på i går. Og jammen fikk jeg et positivt svar!! Egget hadde delt seg helt fint, og jeg skulle bare komme til avtalt tid for innsetting.

Så nå er jeg ruger igjen :o)

Men jeg tør ikke helt håpe ennå. For jeg har fått pos. test 2 ganger før, og når jeg kom på 7 ukers ul var det ingenting der.

Men jeg får bare smøre meg med tålmodighet, og vente å se. Kanskje det er meninga denne gangen... ;o)

Skrevet

Då var haugesundoppholdet over og ett perfekt egg e satt inn idag!!!!:)

Var skikkeli spennande heile veien. uttak fikk vi 11 egg..dei va litt små men ok. 7 blei befrukta andre dag..og ett perfekt og et par tre skal kanskje frysast..blei anbefalt å sette inn ett, men kunne velge to om eg ønska..håpe eg ikkje angra på at hausken fikk avgjere...E overlykkeli over å ha blitt rugar:) men no e d enda en ting å vente i spenning på...test om 13 daga...sjå om eg klare å vente så lenge...Nåken andre som var på hausken tirsdag eller torsdag deenne veka?

Lykke til alle sammen..

Skrevet

Det var flott da Heira, ikke morsomt at det er usikkert sånn til det siste. Jeg har mista 2 ganger så jeg jubler vel ikke får 12 uker har gått skulle det bli positiv test nei...mye som kan skje desverre. Stinemin - det er helt tilbake til 2004 jeg begynte, men de gangene jeg har vært gravid (3 ganger) så har jeg bare visst det med en gang. Har kjent det på kroppen bare. Vanskelig å forklare. Andre igjen kjenner ingen ting omtrent før det har gått lang tid, men jeg trengte nesten ikke ta ei blodprøve en gang når jeg ble gravid med Edvart, så sikker var jeg. Fikk også mistanke om MA da jeg plutselig mista graviditets"feelingen" på første søskenforsøk og det stemte også. Ja det er jo vanvittig med 8 egg på frys egentlig, men 50% er det vel som antagelig er levedyktige. Men det får vi ta hvis det blir nødvendig! Krysser fingrene for oss alle nå!

Skrevet

Er i dag blitt ruger av 2 fin fine egg, er så lettet at jeg fikk innsett.

Fader for en berg og dal bane....

Men nå har jeg bestemt meg, nå blir det baby ! :-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...