♥Irbeni♥ Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Huff, e på rugedag 12 i dag.... Å i dag merka æ litt blod på papiret. Tenker vel at det e mensen som kommer.. kanskje litt seint før festeblødning nu??? Nu veit æ ikkje om æ tørr å håp på at dettan sku gå veien... E såååå redd før å bli skuffa.. Nu e alt bære trist og trasig Håpa det står bra til med dokker andre som ruga...
mature42 Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Identisk det samme som nå har skjedd meg også. Synes progestanen var lyserød i kveld. Pyton. Bare ekkelt og tomt nå.... .............................................
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Hiver meg på her sammen med dere! (beklager mine detaljer) hadde litt rødliknende slim (ikke så rødt som blod) på papiret. Men kan det bare være av progestanen? Mener jeg har hørt/lest en plass at progestan kan gjøre at en kan blø litt selv om det ikke betyr noe negativt. Kan dette stemme?? Det er så irriterende at ikke vedlegget til progestan' en står på norsk! Og jeg kan heller ikke finne noe om det på felleskatalogen. Dersom jeg ikke får noen blødning i morgen så tenker jeg å teste i overmorgen bare for å se. Da er jeg på rugedag 10!
mature42 Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Jeg vet ikke hva det går i når det gjelder Progestan og blødning jeg..... Vet bare at jeg kjenner lusa på gangen og føler mensen er rett rundt neste hjørne. Brystene er ikke harde og ømme lenger heller.... Kan ikke gjøre annet enn og vente å se hva som skjer i morgen eventuelt! Uff jeg er så lei av disse ekle følelsene atte! Men selvfølgelig, mirakler skjer. Det skjedde jo for ca 2008 år siden i allefall!! :-))
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Hvilken rugedag er du på? Vi får bare krysse fingrer og tær:o) XXXXXXXXXX
mature42 Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Er på rugedag 11 eller 12 tror jeg. Satt inn to egg fredag 19 september..... Krysser alt for deg/dere også!!!!!!!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Irbeka, krysser ALT for at dette går veien og at blødningen som du hadde er harmløs... Hvordan har du det i dag da? Håper følelsen fra trist og trasig endrer seg til glad og lykkelig. Lykke til videre, mange klemmer til deg!
♥Irbeni♥ Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2008 Hei på dere alle... Skal ikkje legge skjul på at det er en tung dag i dag... Tørr nesten ikkje gå på do i tilfelle mensen er kommet for fult... til nå har det bare vært litt blodslim som er kommet... Dette er jo bare min 2 innsetning, men hadde nok et lite håp om at det var gådd veien denne gang, siden jeg nå er på rugedag 12, mens sist gang begynte jeg å blø etter 4 dager... Jeg som hadde gledet meg så til å ta en test på fredag (rugedag14), hadde lovet meg selv at hvis jeg var flink å vente til da så skulle jeg unne meg noe spesielt uansett resultat, Fordi sist gang brukte jeg en formue i graviditetstester Men det kan jeg vel bare glemme. Skal ta blodprøve den 9. oktober, det er faktisk rugedag 20. Dette pga av at jeg ruger på 2 egg.. Huff her ble det masse trasige ord.. men men! Håper det går bra med dere andre, og Turva, det nærmer seg Tromsøtur på deg eller??? Går det bra ellers???
Solbe Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Hei Irbeka!! Ble så trist da jeg leste om deg i dag...Håper bare at de to små klorer seg fast og at blødningene ikke er noe. Har vært så spent på hvordan det har gått med deg i rugeperioden, hadde håpet å lese at alt var bra!! Har ikke hatt tilgang til pc i Tromsø, så har ikke fått fulgt med her inne. Tenker på deg og håper alt ordner seg!!!
finetine Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Irbeka: Venninna mi hadde festeblødning omtrent akkurat da mensen skulle dukke opp, så det kan være det du opplever. Ellers irriterer jo også crinonen slimhinneveggen endel så kan være det også. Ikke gi opp, det kan være masse håp. Hvordan går det idag? Blør du noe/mye? Uff er skikkelig berg-og dalbane følelsesmessig å være med på IVF prosessen:o( Krysser fingre for dere alle jeg:o)!!!! Kjenner meg veldig igjen i det å kjøpe masse graviditetstester forrseten, burde hatt hver 5 gratis;o).......... Lykke til klem til dere fra meg
♥Irbeni♥ Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2008 Hei Solbe.. Kor koselig det hva å se dæ her inne igjen Æ har sett etter deg.. Svara deg på det andre du lurte på, pussige greier at vi sku opplev det samme.. Men du skal se de blir å ring og følg deg opp fra Tromsø når blodprøvesvaran har kommet. Det har de gjort med meg heile tia.. Det hva ikkje nåkka særlig det her som skjer med meg nu, men vi har et forsøk igjen, vi fikk jo ingen egg på frys denna gangen heller desværre! Men kjenn at det blir nok en pause på oss ei stund.. Ellers? Gikk det bra i Tromsø?? Uttak? Innsett?? Så nu ruga du? Korsjen dag e du på?? Klæm.
♥Irbeni♥ Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg blør ikke mye, det er for det meste slim med blod i.. (sorry ordbruken). Men blod er blod eller??? Æ tørr ikkje vær optimistisk på grunn av sist gang... huff!!!!!
Solbe Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Va det sånn det va sist gang også?? Har jo hørt at noen blør og likevel får positivt svar:) Håpa sånn at det ska klaff færr dæ denne gangen!!! Ja, da va æ ruger! Spennanes!! Syns uttaket gikk over all forventning, medisinen satt som bare det:) Blei så avslappa uten at det føltes ubehagelig. Innsett gikk også bra, kjente ingenting. Litt styr etterpå, legen blei så stressa sia dataen klikka, mens bioingeniøren prøvde å ta ro ned det heile:) Fikk også to egg på frys:) Dagan i mellom uttak og innsett va ikke nå særlig. Pga mye ondt blei æ ligganes på hotellet, selv det å gå ned å spis va et pæs. Blei innlagt på gyn på mandag sia smertan bare økte på. Fikk væske intravenøst og fulgt med i forhold til vekt, blodtrykk osv. Blei bedre i går heldigvis:) E fornøyd med Tromsø som behandlingsplass, spesielt Randi e super syns æ!! Men det bli jo et langt opphold da...Har vært innem den møteplassen som det sto om i brev derfra, men ingen der... Ja, ja, hadde jo ikke klart å vær sosial likevel. Klem.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 Hmmm, både Solbe og Irbeka på grensen av å bli overstimulert... håper ikke dette er vanlig praksis i Tromsø... Håper det går bra med dere begge. Solbe, lykke til som ruger og Irbeka, hvordan er ståa hos deg? Har du testet? Jeg drar opp til Tromsø i dag, UL og blodprøve i morra og så håper jeg på uttak på mandag. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå