moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Nå skal snart storesøster legge seg, og jeg har så skikkelig lyst på noe godt idag. Ikke godteri for det er så avhengighetsskapende he he. Men jeg har skikkelig lyst på noe godt å spise, og er litt sulten. Noen med gode tips?? =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg er glad i middager, og liker å lage meg litt slik på kvelden også.. Koker meg litt ris, hiver risen på panna, hiver oppi litt grill pølser, (liker å koke de først da), hiver oppi noen egg og rører inn, ost på toppen som smelter. Ja også krydder da.. Veldig godt. Godt som middag også.. Det var det jeg kom på nå. Jeg skal ha meg risengrøt, har en slik fjordland her som skal i mikroen nå.. Men har egentlig mest lyst på kinamat.. Er sulten nå så derfor har jeg lyst på alt..
Gjest Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Synes gode gammeldagse ostesmørbrød er digg når man er småfysen jeg
blond Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Ikke for å være ekkel, men DET ER VELDIG GODT med brownies! Vil du har oppskrift? Har ikke smakt noen bedre enn den... Sier du neitakk til søtt er det godt med oppkuttet squash, cherrytomater og sukkererter. Dip om du vil.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 Jeg har ikke pølser, jeg har ikke opptint brød eller skinke. Barna åt de siste skivene til kvelds.. He he jeg er såå vanskelig!? Men brownies? Er ikke det litt stress å begynne med når kl. nesten er 9 på kvelden?
Monstermamma Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Tenkte å foreslå en omelett, men så så jeg at du ikke hadde brød...Hva med en god salat av det du finner i kjøleskapet? Eller noen saltkjeks med ost på?
blond Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Brownies er enkelt og skremmende godt: 2 egg 2 dl sukker 100 g mørk sjokolade brytes i mindre biter 100 g smør eller margarin 2 dl hvetemel 1,5 ts bakepulver 1 dl hakkede valnøtter Smelt smøret og sjokoladen i vannbad Bland mel, bakepulver og nøtter i en bolle eller i dl-målet Pisk eggedosis av sukker og egg. Rør eggedosisen i smør-/sjokoladeblandingen og ha i mel-/nøtteblandingen. Rør til alt er blandet, ikke mer. Hell røren i 20x25 cm smurt form. Stek kaken på 175 grader, midt i ovnen, i 30 minutter.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2008 Jeg har laget oppskriften, den må prøves =)
~~DoraDora~~ Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Når jeg får lyst på noe godt på kveldstid, heller det ofte mot is.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå