Gå til innhold

Var du overlykkelig da du ble gravid med nr 3?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har to tette og får nå snart 3 tette. Den siste her var ikke planlagt. Jeg hadde vært hjemme med barna i 3 år og vi har virkelig storkost oss. De begynner i barnehage nå og jeg skulle endelig få begynt på utdannelsen min. Noe jeg virkelig har gledet meg til. Noen uker før skolestart var testen positiv.

Uff, jeg klarer ikke glede meg sånn helt 100%. Får litt dårlig samvittighet av det. Har ikke lyst på masse nye våkenetter, kolikkbarn osv. Livet hadde akkurat blitt så deilig igjen...

Kan jeg få litt trøst???:( Jeg blir vel like lykkelig når den lille kommer som jeg har blitt med de andre to?

Fortsetter under...

Skjønner deg godt jeg... Hadde det litt sånn jeg og. Var på inntaksmøte med skolen og kom inn...og så var jeg plutselig gravid! Ble faktisk litt deppa og ikke sånn superhappy liksom. Hadde kjempedårlig samvittighet, men klarte liksom ikke helt å bli kvitt "skuffelsen" over å ikke endelig få satt i gang med skole og utdannelse på alvor. NÅ derimot, nesten 28 uker på vei, så er det ganske så kos da! Har dårlig samvittighet fortsatt når jeg tenker tilbake på at jeg ikke var så glad som jeg sikkert skulle vært, men det var vel meningen at jeg skulle gjennom akkurat den biten da... Velger ihvertfall å tro dèt.

Prøver nå å forberede meg på et nurk med, som du skriver, kolikk osv, bare for å være forberedt på det verste og da heller bli ekstatisk hvis det viser seg å ikke stemme! Er veldig bortskjemt med de andre to jeg har - har alltid sovet hele natta. Venter liksom på "den verste" nå... Bank-i-bordet!

Det ordner seg skal du se. Det er jo et pr hormoner etc som løper rundt og forårsaker litt kaos i deg akkurat nå og da ;)

Heisann! sjønner at du vil starte med utdanning:-) men det kan man altids ta etterpå..jeg er på veg med nr 3 nå:-) å vi gleder oss veeeeldig hele familien,nå har vi jo ikke barna så tett da,så er jo kommen ovenpå med det meste nå da..men det er jo bra så kan man kose mye når den nye kommer..mine barn har vert veldig rolig å tilfreds fra fødsel av,så det venter jeg med denne å,så får man ta det som det kommer,du blir nok like glad for denne babyen som for de andre,tenk possitivt så går det bra,lykke til:-)

Annonse

Forstår hva du mener å føle, men et barn er en lykke! Uansett!

Og morsfølelsen oggleden og lykken kommer også, uansett!

Jeg har fire små, nokså tett- og har vært like lykkelig .....etterhvert, hver gang, jeg også;-)))))

LYKKE TIL!!!!

DETTE BLIR DEILIG SKJØNNER DU!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...