Gå til innhold

Noen fra oslo her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei...:) Det må vi absolutt få til.. vi er mitt i flytte prosess... overtok leilighet på oppsal i går og skal til å pusse opp... NOe som ikke er veldig gunstig når man henger over doskåla flere ganger om dagen.. Har kjøpt den nye malingen Jotun sense... den skal visst nok ikke avgi så mye gasser osv osv...Men når vi er komt i orden og ferdig innflyttet så har jeg tid til BIM treff :)

Annonse

Her er det bare å henge seg på 2frø :) Koselig med tvillinger da? Du regner vel kanskje med at du blir mamma tidlig i april en gang? Har hørt at tvillinger ofte kommer før tiden.. en venninne av meg fikk tvillinger for 4 år siden... jenter... de kom 5-6 uker før termin :)

Hei, jeg er fra Oslo, nærmere sagt Kjelsås, og er 25 akkurat som deg. Min termin er 29 april, så da har vi termin ca likt. Jeg også synes det er hyggelig å bli kjent med andre i samme situasjon.Jeg har heller ingen barn fra før, og er derfor litt ekstra spent på hvordan dette svangerskapet blir:)

Annonse

Hei.

Hygelig det er så mange fra Oslo her. Jeg er fra Jar, Bærum, så rett v oslo. Er 30 år (shit.det høres nesten gammelt ut.) Har termin 26 april, mitt ande barn. Hadde stor glede av BIM treff v forrige barseltid. Vi ble en stor gjeng, hvor vi fortsattt treffes innimellom. Endte m å kjøpe tomannsbolig med en av jentene jeg raff der. Der var full match med kjærestene våre også, så nå er døtrene våre som søstre!! Utrolig koselig!! Jeg blir gjerne med på treff hvis dere møtes.

Hej!

Är en svensk tjej på 32 år som precis har hittat hit till sajten. Känner mig precis som Knerten också lite gammal i gjenget!

Har termin 26 april, första barnet.

Jag bor med min sambo i ett litet gammalt hus i Ekebergsskrenten ovanför Gamlebyen. Har bott i Oslo 1,5 år och skulle verkligen vilja träffa andra gravida.

Då jag inte känner till särskilt många bra mötesplatser i Oslo - är det någon som känner sig manad att upprätta en BIM-treff? Det hade vart superkul att träffa er april-mammor!

/Linda

Ja, helt enig. Nå er vi så mange som har lyst. Da gjenstår det jo bare å finne dato og sted. Vanskelig det der med sted;) Men jeg ser at vi er sprett over store deler av Oslo og omegn. Kanskje det er lettest med Aker brygge. Lett å komme både med bil og kollektiv:)? Jeg slenger ut et forslag, så får folk melde sin interresse. Vet heller ikke om det passer best dag eller kv.tid?

Mitt forslag: onsdag 29. 10. 08 klokken: 13. 00. på Eataly (visst nok en kosli smak av Italia, skal heller ikke være så dyrt:)

http://www.eataly.no/Forsiden

Jeg lufter det som sagt her, og, hvis det er interresse setter jeg det opp som BIM-treff:)?

Smil fra meg:)

Så gøy at det er så mange aprilmammaer her=) Jeg vil gjerne også være med på treff(selv om jeg egentlig er litt pysete av meg og syns det er litt skummelt...=)) Jeg er 26 år, bor i Bærum og venter nr 2 den 28.april. Har en jente på snart 3 år fra før.

Så kjempekoselig ut der du foreslo da Solsikka=) Jeg blir gjerne med. Dato og klokkeslett passer også bra=)

Hei!

Så mange fra Oslo her! Jeg har foreløpig termin i slutten av april og har en sønn på 19 mnd fra før. Vi hadde en tidlig ultralyd på fredag og det var fantastisk å se den lille. Armer og ben er på plass og den lille lå og storkoste seg. Alt ble mye mer virkelig da.

Blir gjerne med på treff. Veldig koselig å snakke med andre i samme situasjon :-)

Så koselig initiativ:) Akkurat denne dagen er jeg også en av de som ikke er ferdig på jobb før i 16.30-tida, men moro at april-gjengen snart er i gang uansett! Jeg blir i allefall gjerne med når det passer sånn!

Smil tilbake:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...