Gå til innhold

Bekkenløsning allerede???


storebrorstolt

Anbefalte innlegg

Er nesten 11 uker på vei med mitt andre barn. Har smerter rundt skambenenet og halebenet. Verking og ikke den stikkingen jeg kjenner når tinene begynner å strekke seg for å få plass.

Kjenner det veldig godt når jeg sitter på harde stoler eller skal opp og ned av sittestilling.

Hadde ikke bekkenløsning med første mann.

Kan dette være ett tidlig tegn?

Håper det er noe helt annet selvfølgelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke bekkenløsning med nr en jeg heller, men med nr to fikk jeg det tidlig, uke 13. Syntes det var helt forferdelig da jeg veldig gjerne ønsket å jobbe, helst fullt. Det gav seg ikke før jeg hadde født og noen uker etterpå.

 

Ikke det at du behøver å ha bekkenplager, men det kan jo høres sånn ut. Krysser fingrene for deg at det er noe forbigående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Selv hadde jeg litt plager på slutten av første sv.skap, men nå begynner jeg allerede å bli temmelig plaget (uke 14) Kjente det svakt rundt uke 10 og har blitt gradvis værre... Har vondt midt i høyre "skinke" og nedover høyresiden + nedre korsrygg.... Kan ikke gå mer enn 500meter før høyrebeinet låser seg:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det ikke er bekkenlåsning? For disse symptomene har jeg hatt uten å vre gravid og da var det en låsning i korsryggen og dette kan du oppsøke kiropraktor for. En kiropraktor kan avgjøre om det er bekkenlåsning/ -løsning og hjelpe deg hvis det er låsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har de samme sympromene og har hatt det i over en uke nå. Hadde ganske sterk bekkenløsning med første mann også. Den ble først borte tre år etterpå. Gikk til fotsone. Nå kjenner jeg det helt ulikt. Det er ikke den ilingen ned i bena, men er skam ond i baken.

 

Jeg skal heldigvis på kontroll i morgen, så jeg tar det med legen da. Har kontor jobb og sliter allerede med å klare å sitte så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bekken løsning med første man og var 100% sykemeldt fra 5 måned. Er nå 14 uker på vei, og kjenner det godt bak i nedre del av ryggen/øverst på rumpa. Men det er helt levelig, så hvis det bare holder seg slik skal jeg nok klare det. Må jo bare være flink og ikke gå med for høye heler, også går jeg fast til fotsone og hun "jobber" med dete hver gang...så forhåpentligvis skal jeg holde det i sjakk denne gangen.

 

Synes også det du forklarer høres ut som bekkenplager. Håper det ikke blir verre og at du evt får den behandligen som vil helpe for deg.

 

Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...