Henriette1989 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg hadde en spontanabort Mandag første September. Var litt over 7 uker. Jeg har enda ikke fått mensen.. min syklus er på 28 dager. Jeg har tatt en haug med EL tester (bestillt sånne strimmeltester fra Danmark) Eltestene har vist positivt i 6 dager nå.. Det er vel ikke helt riktig?? tok en graviditetstest i stad den viste negativt.. Men jeg mått bare sjekke.. Skjønner ikke helt hvorfor EL testene viser positivt nå??
Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg følte jeg ikke kunne stole helt på de billige strimmeltestene og gikk over til den digitale fra ClearBlue. Men jeg oppdaget at jeg måtte teste 2 gamger om dagen for å finne EL, hadde kun et kort tid på døgnet hvor testen ble positiv, testen var negativ på morgenen og positiv på ettermiddagen. Og jeg ble gravid etter å ha hoppet til køys rett etter positiv el test! Ellers anbefaler jeg å følge med på el-slim, det står veldig godt forklart på siden www.pernille.info Lykke til, du skal se du får en ny spire etter hvert!
Henriette1989 Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Takk for svar:) Håper virkelig jeg får en spire snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå