Gå til innhold

Noen erfaringer med Artlander-posen? (Maxiflex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.lilleprinsen.no/product/453936/_Artl%E4nder_MAXIFLEX_-_g%E5sedun%2C_lammeskinn%2C_fleksibel%21.html

Jeg fikk min idag, syns det var så stor!

Mye større enn hva jeg hadde forestilt meg, bare såvidt det er plass til den i TFK'en min. Å det uten baby i :/

Går det ann å fjerne den nederste delen på posen? Er en masse glidelåser der, men jeg finner ikke ut av det. Har bare skjønt hvordan jeg får den lenger, men det trenger jeg jo ikke i begynnelsen.

Syns bare den virker så alt for stor til en liten nyfødt desember-baby.

Men de er kanskje så store alle posene....?

Tror om jeg burde bytte...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er veldig bra. Alt virker stort når babyen er nyfødt og baggene er jo ganske små. Men denne er bedre enn f.eks den bamseposen i begynnelsen akkurat fordi du kan utvide den etterhvert. Du kan ikke fjerne nederste delen men det tar jo ikke så stor plass det som er dyttet sammen der da. Eneste jeg ikke synes er så fint er at glidelåsen viser når du forlenger den. Men ellers er det en fantastisk pose. Er veldig fornøyd. Jenta mi er 12 mndr nå og den passer perfekt i oth vogna og den er jo ganske lik tfk. Bare behold den du for jeg er sikker på at du blir fornøyd. Den er veldig luftig og lett og det betyr mye også.

Skrevet

Alle poser som skal brukes hele vognperioden er jo store. Men det finnes jo mindre poser da som er beregnet på de første månedene. Men jeg synes ikke denne virker større enn andre poser. Lammy posen er jo større f.eks for den kan jo ikke forlenges/forkortes. Du kan ikke fjerne bunnen for da blir den åpen. Dsv bunnen kan fjernes når barnet har skitne sko og det er jo en fordel. Alt ser annerledes ut når babyen kommer oppi :)

Skrevet

Takk for svar :)

Syns posen virker kjempebra, varm og god.

Eneste er at den tar så stor plass i bagen. Har prøvd den i sportsdelen på vogna nå, å der passet den jo perfekt :)

Så jeg beholder den, men viser det seg at det blir for dårlig plass kjøper jeg heller en litt mindre pose til å ha i begynnelsen mens vi bruker bag-delen :)

Skrevet

De har jo noen søte små dunposer på barnas hus som man kan bruke i bilstolen. De passer sikkert fint i bagen i begynnelsen for man kan jo bruke de i vogn også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...