Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Postet dette på utstyrsiden, men den er det visst ingen som leser. Kjempetilbud på svensk nettside. Masse bra merkeklær til barn. http://www.graddhyllan.nu Ok å poste dette her?
bølla mi Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hei du, har du handlet der??? Fant ett par ting jeg kunne tenkt meg å kjøpe, men da jeg skulle registrere meg som kunde, var det jo bare sverige som sto på land! Håper du skjønner hva jeg mener:) Eller er det bare jeg som ikke er helt med???
lambchop Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Så dette på kontaktsiden: Beställning Beställning av varor sker från hemsidan, men order kan också ges via e-post och /eller snigelpost. Vid beställningar till utlandet följer vi postens prislistor och måste även ta ut en avgift på ca 50 kr för att täcka bankens avgifter. För mer information om leverans till utlandet maila oss på [email protected]
Dina1 Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Bare et tips; min erfaring e at Urban Elk dressene har en helt merkelig fasong som overhode ikke passer til baby:) Bestilte noen slike da han var mindre, å han kunne ikke bruke noen da de hadde en merkelig passform nede med rompa:) Synd siden de er utrolig søte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå