Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Og det er hvor lang tid det tar fra egget er befruktet, til det fester seg? "flyter" det rundt nedi der en stund, eller hvordan er det? Jeg hadde el (tror jeg) rundt 24 - 26 september. Ømme pupper, murring og blodblandet utflod(unnskyld detaljer)... Hadde sex i den perioden. Puppene er enda litt ømme, men ellers kjenner jeg ikke noe... IKM er mellom 6 - 13 oktober (syklusene mine varierer litt, 4-5 uker lange). Håper på svar! Tviler på at jeg er gravid, men håper gjør jeg jo hver måned...
Frida, med nr 3 i magen Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Det tar ca 5-7 dager fra befruktningen til egget fester seg. Jeg håper også du er gravid!!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Hei Frida, med nr 3 i magen. Takk for svaret. Fremdeles ingen TR, men tar ikke test før mandag 13. oktober dersom ikke filletanta har dukket opp før det! Har du også PCOS? Klem fra meg.
MiroMiro Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Hei Anonym! Du kan se hvor lang tid det tar før egget blir befruktet til det fester seg på "fra uke til uke" til venste i hovedmenyen. Der ser du også hvordan fosteret utvikler seg:o) Jeg har PCO og er inne i min 5pp. Har gått til innkjøp av en babycomp, slik at jeg vet når eggløsning finner sted. Det er jo eggløsninga som er uforutsigbar med PCO i allefall. Har ikke satt meg inn i PCOS da. Jeg hadde mange av de samme symtomene du henviser til da jeg sluttet på p-pillen (Diane) Trodde jeg var gravid, men ikke ennå. Nå har symtomene lagt seg. Legen fortalte meg at mens symtomene fortandrer seg med årene, og at siden jeg har gått på pillen i mange år må jeg bli "kjent" med nye mens symtomene. Veldig kiipt at man får "falske" forhåpninger i disse symtomene. Man er jo sååå babysyk:o)) Har du prøvd PFC? (Dvs. pearly,lady eller babycomp?) Har du lyst å lese mer om dette kan du gå inn på www.pfc.no og vil du kjøpe noe kan du taste inn tilbudskoden 1232 så får du 15% rabatt:o)) Det er desverre veldig dyrt, men jeg har ikke tenkt å bruke p-piller ever -da hvis det lar seg gjøre med tanke på PCO'en. Tenker jeg sparer inn pengene på p-pillekjøp, eggløsningstester og gravidtester:o)) ( "trøster" meg med det, selvom jeg sikkert blir å kjøpe en graviditetstest i ny og ne;o)) ) Jeg sender litt fruktbarhetsstøv over på deg, med ønske om at du blir gravid snart:o)) Klem fra ElKr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå