micro91 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Fikk nu vite att eg va på vei igjen i uke 5. nå har eg passert uke 12 Til nå har det vært det tøffeste svangerskapet eg har hatt ( har 2 fra før ) Hverdagen har gått med til gjevnige besøk over toalettskåla, og de to jeg har fra før har måttet være mer hos sin far, da jeg rett og å slett ikkje har følt att jeg har kunnet følge dem opp på ett skikkelig vis. I uke 9 begynte også cyster på den ene eggstokken å sprekke ettersom den lille krevde større plass, dette var og er en mektig smertefull opplevelse når det skjer, har mang en gang trodd att jeg ikke ble å beholde det ut uke 12 :/ Men men, den lille klore seg fast og jeg er kjempelykkelig For ett par uker siden fant jeg også ut hvilken mat som ikke kroppen kom til å gjøre sitt ytterste for å bli kvitt, har fått dilla ppå brødskiver med Mills kaviar, og enda rarere, jeg har begynt å drikke melk! Melk har jeg skydd i minst 20 år, har aldri likt det, men nå drikker jeg gjerne en pakke for dagen Nå bare nyter jeg det å være gravid, og de fine dagene mine, når kroppen vil være med på det jeg vil, så er jeg ute sammen med barna mine og skikkelig storkoser meg Er spent på fremtiden, og hva den vil bringe med seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå