*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg har en baby på rett over 2.5 mnd... Han har siden han ble født trengt og har sovet mye på dagtid... Han har fram til for noen dager siden sovet 3 * 3 timer i løpet av dagen. PLuss at han begynte å sove gjennom natten da han var 6 uker.. plutselig nå sover han kanskje ca en time tilsammen gjennom hele dagen.. vil baaare spise og sutrer kontinuerlig hele dagen... kjeeeempe slitsomt... jeg hører den sutre/klage lyden heile tiden... Også nå i natt sovnet han som vanlig 20 igår kveld, og våknet etter jeg la meg annenhver time og skulle ha mat og sutra endel... hva kan dette være?? kan det være økedager at han ikke får roa seg... noen som har det lignende eller som har noe tips... blir helt susen i toppen.... hehe....
Erisa* Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Det kan vel kanskje høres ut som økedøgn, selv om vi aldri hadde det så ille.. Må være slitsomt for deg! håper det gir seg snart:)
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Ja, har googla litt nå, og kan minnes me andre som har skrevet litt om deres økeperiode... Er det noen som kjenner igjen at ungen ikke klarer å finne roen i det hele tatt, våkner kjempe lett så han får bare opp til tre ganger på 5-10 min hver.. så er han klagete/sutrete.. gjennkjennelig?? (jeg håper også det gir seg snart, hehe... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå