-ak- Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 synes det begynner og bli ganske kalt ute nå jeg, var 1 grad her i mårres. er det da på tide og ta den i bruke eller ska jeg vente på minus grada?
*bubbs* Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg tenkte å kjøpe VOKSI urban og begynne å bruke den nå..
Nattinatta Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 denne voksi urban.. kan denne brukes hele vinteren, med tanke på MANGE minusgrader. hvor mye er det vanlig å kle på de små når de ligger i en slik pose?
3småtroll♥ Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Jeg har voksi classic og bruker den flittig nå jeg;) Har bare bomullsbody og strømpebukse på lillemann pluss tunn lue på han nå når det enda er relativt varmt. Når gradene kryper nedover er det på med ullundertøy. Jeg har brukt voksi til mine to jenter oxo og den er super i kulda! Har aldri mer enn ulludertøy på selv i mange minus og de har vært gode og varme!
Labambie Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Her skal jeg nok ikke ta den i bruk før det er skikkelig kaldt. Men jeg har ei jente som er veldig varm av seg da, og hadde jeg putta henne nedi en voksi nå, hadde hun smelta...
*bubbs* Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Jeg aner ikke hvor varmt det vil bli, men den ser lun og god ut! Jeg må prøve meg fram tror jeg. Man skal vel ikke trille ungen ute om det er for mange minus ute? Hodet skal jo over. Hehe..
Duracella Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Venter til det er kuldegrader hele dagen jeg. De blir så varme nedi der... Selv med bare innetøy på. Inntil videre bruker jeg dyna med lammeskinn under og ull jakke og lue.
lille sprelle Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Tar nok ikke i bruk før bagen er for liten..... Er jo ikke plass til den i tillegg til babyen! Vi bruker to lag ullklær på snuppa, lammeskinn i vogna og ullteppe+ trekket. Fungerer fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå