Gå til innhold

Redd for og gå konkurs, kan jeg begynne og selge kaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra Nordkak? tenkte og bestille og stille meg utenfor et kjøpesenter, er det dumt? Inntekten er jo skattefri så med et godt salg kan jeg jo tjene noen kroner, returfrakten er gratis dersom jeg sitter igjen med mye.

Skrevet

Du må ha tillatelse for å stå utenfor butikk. Synes ikke det er dumt,men ville kanskje heller tatt meg en ekstra jobb,for vet ikke hvor mye penger det er i kakesalg.Ta deg et par vakter på feks en bensinsstasjon. Der trenger de alltid folk og du får velge litt vakter selv

Skrevet

Hvis du likevel skal bruke noen timer utenfor et kjøpesenter, hvorfor ikke heller gå en runde i butikkene og se deg om etter en jobb? Jeg vil tro at du tjener langt mer på det, de kakene er jo ikke akkurat lettsolgte og de fleste kjøper de jo for å støtte et idrettslag eller lignende. Jeg ville aldri kjøpt av en privatperson som bare sto utenfor et kjøpesenter i hvert fall.

Skrevet

Har du lappen og bil, og mulighet til å jobbe en time eller to før kl. 7.00 kan du kjøre aviser. Jeg gjorde det for en stund siden, vikar for en jeg kjenner. Tungt og kjedelig arbeid, men tjente 20.000 netto på å jobbe tre timer hver dag i en mnd.

Skrevet

oi nå fikk jeg en glimrende ide!! jeg går hjemme med baby, har ingen jobb, kanskje jeg og baby skal kjøre å lever aviser på morran og tjene litt mer enn 4000 mnd ;)

Skrevet

Altså, jeg har fulltidsjobb i tillegg, en ettåring OG var gravid da jeg kjørte aviser, så hvis det kan funke for meg, går det for nesten alle, hehe. Var jævlig trøtt da, så hadde ikke klart det i lengden. Men det er desp mangel på avisbud over hele landet, så det er bare å ta kontakt med et distribusjonsbyrå. Jeg kan nesten garantere at du får jobb med det samme.

Skrevet

En av de rikseste mannfolkene i Oslo er nettopp det:Avisbud.

Tror han er fra Pakistan. Tjener rått på aviser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...