Krissy78 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Er det noen av dere som har fått skikkelig dilla på noe? Jeg har blitt helt opphengt i de store, norske pærer som de selger nå. Yummy så godt... :-) Dessuten må de være knallharde og iskalde!
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Appelsinjus!!!! Kan helle i meg enorme mengde! MÅ HA DET!!!! rart egentli, for jeg drikker svært lite av det til vanlig!!
"Liten" lykke Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Cola, sjokolademelk (både kald og varm), sjokolade...... Ja, jeg vet... Det er vel det verste jeg kunne fått dilla på....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 bare MÅ ha O'boy til frokost, men er kun til frokost og, heldigvis
Tvillinger i januar:-) Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 .har dilla på appelsinjus jeg og..............kan drikke 1 liter eller mer hver dag........... men prøver å begrense meg.........he,he..............
bøllesneipen Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Tørst ja? hehe, har gått ned store mengder sjokkomelk og cola. drakk bare cola zero før men så måtte jeg plutselig ha vanlig...med isbiter!
VI_81 Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Isbiter..... Spiser/tygger brett på brett med isbiter hver eneste dag, og har gjort det i nesten 6 uker. Ikke det verste å få dilla på, men litt irriterende for mannen min å høre på..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Kokte poteter med brun saus og nykvernet pepper...
hurra1234 Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 Sitrusfrukt. Hva som helst av. Var på besøk hos noen som ikke hadde det i helgen og måtte lage meg lemonade av presset sitron og sukker. Unngikk krise
elisabeth_78 Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Murlukt i kjeller....Mmmmmmmmmmm:)
Maritnor Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har fått helt dilla på sviskekompott med matfløte..! Egentlig rødgrøt, men det finnes ikke på butikkene her noe mer.. Har hatt dilla på det i et par uker nå..Lar ikke meg selv få lov til å få dilla på brus eller godteri, har det mer enn nok ellers
3 snart 4 :o) Skrevet 31. oktober 2008 #14 Skrevet 31. oktober 2008 Ristet brød med skinkeost og MASSE agurk og litt pepper på toppen ;o)
Stine:-) Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 Her går det i rå gullrot og kålrabi. Må være kald fra kjøleskapet. Ikke det værste å få dilla på, men den kålrabien har jo en viss effekt på tarmgassene da De forrige svangerskapene spiste jeg rå potet hele døgnet. måtte ha ferdig skrellet i vann på nattbordet om natta til og med. Har innmari lyst på, men prøver å unngå det i det lengste. Vet at om jeg tar en bit, er jeg solgt. Også potetkjellerlukt da, Yummi.
nurknr3<3 Skrevet 1. november 2008 #16 Skrevet 1. november 2008 klementiner. MÅ ha det bare MÅ ha det:) går gjerne ned to kg om dagen og det setter til og med fart på magen. to bra fluer i en smekk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå