Gå til innhold

Dilla på noe?? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har fått skikkelig dilla på noe?

Jeg har blitt helt opphengt i de store, norske pærer som de selger nå. Yummy så godt... :-) Dessuten må de være knallharde og iskalde!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Appelsinjus!!!! Kan helle i meg enorme mengde! MÅ HA DET!!!! :) rart egentli, for jeg drikker svært lite av det til vanlig!!

Skrevet

Cola, sjokolademelk (både kald og varm), sjokolade......

Ja, jeg vet... Det er vel det verste jeg kunne fått dilla på....

Skrevet

bare MÅ ha O'boy til frokost, men er kun til frokost og, heldigvis ;)

Skrevet

Ja frukt. Spesielt steinfrie druer :) nam!!!

Skrevet

.har dilla på appelsinjus jeg og..............kan drikke 1 liter eller mer hver dag........... men prøver å begrense meg.........he,he..............

Skrevet

Tørst ja?;) hehe, har gått ned store mengder sjokkomelk og cola. drakk bare cola zero før men så måtte jeg plutselig ha vanlig...med isbiter!

Skrevet

Isbiter..... Spiser/tygger brett på brett med isbiter hver eneste dag, og har gjort det i nesten 6 uker. Ikke det verste å få dilla på, men litt irriterende for mannen min å høre på..

Skrevet

Kokte poteter med brun saus og nykvernet pepper...

Skrevet

Sitrusfrukt.

Hva som helst av. Var på besøk hos noen som ikke hadde det i helgen og måtte lage meg lemonade av presset sitron og sukker. Unngikk krise ;)

Skrevet

Jeg har fått helt dilla på sviskekompott med matfløte..! Egentlig rødgrøt, men det finnes ikke på butikkene her noe mer..:(

Har hatt dilla på det i et par uker nå..Lar ikke meg selv få lov til å få dilla på brus eller godteri, har det mer enn nok ellers ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ristet brød med skinkeost og MASSE agurk og litt pepper på toppen ;o)

Skrevet

Her går det i rå gullrot og kålrabi. Må være kald fra kjøleskapet. Ikke det værste å få dilla på, men den kålrabien har jo en viss effekt på tarmgassene da ;) De forrige svangerskapene spiste jeg rå potet hele døgnet. måtte ha ferdig skrellet i vann på nattbordet om natta til og med. Har innmari lyst på, men prøver å unngå det i det lengste. Vet at om jeg tar en bit, er jeg solgt. Også potetkjellerlukt da, Yummi.

Skrevet

klementiner. MÅ ha det bare MÅ ha det:) går gjerne ned to kg om dagen og det setter til og med fart på magen. to bra fluer i en smekk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...