Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hvordan var det? Tok dere massasje etc? Var servicen bra? Vet dere hva de forskjellige spabehandlingene koster?Jeg finner ingenting på nettsiden deres. Tusen takk for eventuelle svar:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 http://www.stromstadspa.se/ Ja har vært der. Jeg hadde en behandling. Det var mens jeg var gravid, så det var en tilrettelagt behandling for gravide. Deilig! Servicen på spa var veldig bra. Servicen på hotellet var kun ok...... Første gang vi var der hadde de rota bort bestillingen vår. Fikk tilslutt et lite rom. Fikk også kr 200 (!) i kompensasjon. Andre gang vi var der fikk vi et SVÆRT skittent rom. Kompensasjon: Nytt gratis opphold! (skal dit i oktober igjen) Kun sånn passe fornøyd, men gratis hotellopphold sier jeg ikke nei takk til!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Jeg var der nå nylig. På seminar med jobben. Pga at rommet mitt ikke var klart ved innsjekking, så fikk jeg en suite (2-roms leilighet med balkong...) :-). Fornøyd! Men behandlingene koster. Masse! Så mye at jeg ikke tok meg råd til det. Tror jeg hørte om en ansiktsbehandling til 1300 kroner... Hotellet var flott, og servicen var bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå