Silje & prinsen<3 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Og jaggu såg vi et bankende hjerte:) Er så lettet og så gla:):) No skal eg bare slappe av og kose meg med den lille spiren.. Håper eg slipper flere sånne småblødninger.. Ha en fin dag alle sammen Klem
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Åh Silje dette var knallgode nyheter. Får tårer i øynene her. Har trippet rundt og ventet på innlegg i hele dag. Har vært så spent. Uff, du kan ikke hatt det mye greit før i dag. Men nå er jo alt bare fryd og gammen. Åh nå ble jeg veldig glad på dine vegne:-))))))) Nå må du ta godt vare på deg selv og kose deg masse med spiren din. God klem fra
Silje & prinsen<3 Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Heldigvis hadde eg time kl 10, men har vært kjempe nervøs!!! Er kjempe gla, og no må den bare klore seg fast og være der noen mnd til :) Når er det du skal på ultralyd då pysekatten, torsdag ??
lita78ღ Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Så bra silje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble du lyspunktet mitt i dag:-)
Silje & prinsen<3 Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 Så snille dere er :):) Hvordan står det til med deg då, Lita78??
lita78ღ Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 er helt avventende og forberedt (tror jeg) på det verste... De svarte crinonerestene har ikke vist seg siden søndag, men har ingen god følelse. Nå er det heldigvis ikke lenge til torsdag!
Silje & prinsen<3 Skrevet 30. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2008 Nei, ho som eg var hos var så utrolig stressa, at eg fikk ikke snakket noe med ho legen, MEN spurte om det kunne være Crinonen og det kunne det være!! Ellers fikk eg ikke noe forklaring på det.. Tror nok det går bra med deg også,men godt å få en bekreftelse:) Ønsker deg vertfall masse lykke til, dette går nok bra!!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Hei igjen:-))) Ja her er det ul til torsdag. Gruer og gleder meg, men skal bli godt å få vite om alt er bra der inne. Er superspent. He he:-))))) Håper jeg er like heldig som alle dere andre søte jenter her inne:-)))
Silje & prinsen<3 Skrevet 30. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2008 Det er du nok pysekatten!!! Tror det ordner seg for oss alle:) Tenk om du har 2... Blir jo kjempe spennende:) Gleder meg til å høre kossen det har gått på torsdag....
*-* Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 Så flott! Det var jammen godt å høre! Jeg hørte eller leste et sted (eller var det legen min som sa det), at etter at man har sett et bankende hjerte vil over 90 prosent av alle svangerskap med blødninger klare seg fint uansett - sånn at det betyr ikke at det skjer noe galt selv om det er litt blødninger.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 30. september 2008 #13 Skrevet 30. september 2008 Ja tenk om det er to. Hadde jo vært så utrolig gøy. Blir spennende og se, men det viktigste er at alt ser bra ut. Kommer med innlegg etter ul:-)))
okeke Skrevet 30. september 2008 #14 Skrevet 30. september 2008 er d ikke en herlig følelse?? ))))))))) vi opplevde også d samme i dag ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå