Gå til innhold

Bli kjent/ Fredrikstad/Østsiden/Sellebakk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei-hei!

Jeg venter mitt første barn i midten av mars og har lyst til å bli kjent med deg (og andre kommende mødre/mødre;-))

Bor på østsiden jeg også, snart samboende med pappan.

Er for tiden på familiebesøk i trøndelag men er nede igjen om en uke, vi skal på UL den 9.okt. weeee:-D

Håper vi snakkes, gå tur rundt vollæne kanskje?

Klem Lillian

Hei Sissel!

Så morsomt å høre fra deg, og at det er andre med baby imagen på "den rette sida av elva" ;) Jeg går gjerne turer jeg, er selv på ferie på fjellet denne uka, men kan kontakte deg når jeg kommer hjem, så kanskje vi får til en tur en kveld?

Koselig!

Ha en fortsatt fin ferie

Klem heidi

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei!

Vi har ikke heeeelt kommet igang *rødme*, er ikke _så_ lett å få det til å klaffe så det passer for flere gitt:-D Så du er kjempevelkommen til å henge på!

Mars-bebis på deg også? Så koselig!!! Jeg har termin 17.mars;-)

Skal vi prøve igjen førstkommende søndag eller?;-)

Annonse

Heihei!

Tar sjansen på å slenge inn mob.nr. her jeg, for pc'n min har klikka så jeg er ikke helt på nett i stua! Om noen er sugen på en luftetur rundt vollæne eller en annen hyggelig plass i morgen eller en annen dag så er det bare å sende en sms/ta en tlf:-)

God-helg fra Lillian, uke 22 (99029598)

Hallo :) Jeg har termin i februar, og kjenner heller ingen gravide i Fredrikstad :) Har akkurat meldt meg inn på barnimagen, har ikke sett det var BIM-treff i Fredrikstad. Har dere vært på det før? Ser det er nå til onsdag, og tenkte kanskje ta en tur..

Hei.Jeg er en jente på 28 og venter mitt første barn i midten av april.

Kjenner egentlig ikke mange selv som er gravide her i fredrikstad så hadde vært koselig å blitt kjent med flere gravide.

Nå bor jeg på øssiden.Går hjemme om dagen siden jeg ikke kan jobbe mere, men hadde vært koselig å blitt kjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...