Gå til innhold

dere som har hatt ivf ...ang insett..

nina er gravid;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal sette inn to egg ..fersk forøk og mitt første er 33 ..34 i morgen ..tette eggledere..hvor mange prosent sjans er det for at det blir to ..vet det er ca 30 prosent pr forøk..men er det høyere når man setter inn to..lykke til vidre i svangerskapene deres..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg kan svare skikkelig på det du lurer på, men noe kan jeg med sikkerhet si. Jeg var 32 da jeg hadde 1. forsøk og fikk satt inn 2 egg hver gang. Ble gravid på 3. ivf (fersk) og hadde et mislykket fryseforsøk før det. Da jeg ble gravid, var det m tvillinger, men den ene forsvant rundt uke 5. Missing twin kalte de det... Så ble jeg gravid på første søskenforsøk, men da endte det i MA:-( Andre søsken endte bra og nå har jeg tvillinger på 14 mnd i tillegg til en ivf jente på 4. Det er min historie. Utover det kan jeg ikke si noe mer...

Lykke til hvertfall.

Skrevet

hei.

jeg er 38 år

jeg har hatt tre ivf forsøk.to av gangene satt inn to egg men desverre ingen som festet seg. er nå gravid med eneggede tvilinger.)ble gravid spontan med ny mann)

til meg sa de at det var høyere sjanse at en el to festet seg når man satt inn to om gangen.

ønsker deg lykke til å håper det blir klaff for deg:)

Skrevet

Tusen takk for svar..vært på insett i dag..to firdelte..får bare smøre meg med tolmodighet,,,,,he he ikke lett..lykke til vidre begge to ..blir det tvillinger..he he..skal jeg si ifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...