Gå til innhold

Kjole til julebord o.l.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har begynt å tenke på at det snart er julebord tid. Og da skulle en hatt en fin mammakjole.

Den kule mage hadde en på nettet, som jeg likte kjempe godt. Men det var tidleger i høst, så da kjøpte jeg den ikke. Og typisk nok, så er den utsolgt nå!!

Har sett litt på nettet her, men har ikke funnet noen som jeg liker. Er ikke av den veldig pyntete typen.

Den jeg så på, var i ull, hadde lange armer og rund hals.

Har dere funnet noen fine mammakjoler, som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138803187-kjole-til-julebord-ol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille Trille hadde ingen kjole på nett. Kanskje de har noe i butikken?

Apropo, å slutte med mammaklær. Er det slik at Polarn o Pyret skal slutte med mammaklær? I den butikken jeg var i forrige uke, hadde nemlig 50% på alt av mammaklær.

Artig at du svarte Dolce Vita, er stadig innom hjemmesiden din.

Du er flink!

takk! ;) så koselig!

nå har jeg funnet noen på mammahuset.no! syns denne var litt fin:

http://www.mammahuset.no/productview.php?page=2&mgid=6&gid=7

det lå noen under Fest også, men de var litt for pynta og innmari dyre..

Annonse

Har sett disse på mammahuset jeg også, og jeg kan finne noe der altså.

Enig at de festkjolene blir veldig pynta, ikke noe for meg vertfall.

Kanskje det kommer mer framover? De burde jo ha bra utvalg nå, på denne tiden av høsten. Om ein månedstid så er det vel julebord tid, om vi vil det eller ei?

Hei, blander meg inn litt jeg....skal av alle ting på 2 julebord på danskebåten og kielferga i nov/ des....sikkert midt i blinken :s

Men sjekka litt jeg også...¨på¨ laredoute.no har cocoon noen mammakjoler - der er det billig også:D

Men ellers var det ganske labert med mammakjoler på nettet ja, blei litt overraska faktisk!

Stemmer det at LaRedoute har mammaklær, hadde glemt det.

Skal inn å se nå, elles så må jeg si det ser dårlig ut med mammakjole.

Kan jo selvsagt gå for bukse og en topp, men synes det er litt moro med kjole, når en endelig kan få lov til å vise fram magen!

Ta dere en tur i vanlig butikk og finn en fin tunikakjole. Moten nå er til våre gravidemagers fordel :-)

Jeg var på jubileumsfest nettopp og grudde meg veldig for hva jeg skulle ha på. Men jeg fant en fin tunikakjole som jeg kan vokse i framover. Stæsja den litt opp med tilbehør- sko, smykker etc. Magen viste godt også, så jeg fikk mange koselige komplementer :-)

Sant d Enigma, men syns liksom det er litt dårlig å ikke ha noe spes for gravide da... Så tenker jeg at det kanskje er en del plagg spm blir litt skjeve i lengden foran og bak etterhvert som magen blir enorm - selv om de er løse og ledige i utg.pkt...

Så er det jo noen som får helt annen kroppsform, og da er det greit å ha et stoff og en passform som gjør kjolen behagelig. Har noen stretchkjoler jeg fint kan bruke lenge enda, de legger seg veldig fint rundt magen - problemet er bare at evt valker/ håndtak vil bli synlige også..

Men sånn til hevrdags er det supert med moten for tiden! Var og kjøpte masse billig på Gina Tricot om dagen faktisk!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...