Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #26 Skrevet 3. oktober 2008 Liker å ha på meg enten en stram joggebukse eller baggy joggebukse, og en passe stram topp. store tskjorter bruker jeg aldri. Har aldri møkkete klær, det hater jeg på både meg og ungene. Pleier å sminke meg og fikse håret. Om natta sover jeg i bh og boxer. Hater å være naken så det skjer ikke. Han har aldri klaga. Eller jo han gnåler og maser om at jeg skal være mer naken...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. oktober 2008 #27 Skrevet 3. oktober 2008 Har mannen din på seg så forbaska sexy natttøy og hjemmeklær da, siden han klager? Eksen min skifta alltid til stygg joggedress når han kom hjem, og ville at jeg skulle se lekker ut, yeah right. Jeg bryr meg null om hvordan jeg ser ut når jeg er hjemme, som regel har jeg på det samme som ute, men jeg skifter oftere til slappisbukser eller fotside skjørt nå enn jeg gjorde før i tiden. Jeg har rett og slett blitt litt mer bedagelig anlagt med årene.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #28 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg skifter også alltid til joggebukse/kosebukse så fort jeg kommer inn døra hjemme. Men jeg smiker meg hver dag, å jeg trer alltid på meg vanlige klær før jeg går ut for å gjøre div. ting. Om vi ikke bare skal ut å leke/gå tur da.. Grunnen til at jeg ikke går i de klærne inne er fordi jeg rett og slett ikke er fornøyd med kroppen min.. Å hater da å ha de inntilsittende klærne på mer enn nødvendig. Da er det bedre med en god kosebukse =P Nå har ikke jeg en mann som kan klage da, for jeg er alenemor. Så akkurat der så er jo det en fordel =P Men jeg har en elsker da, å det hender jo at jeg kler meg ordentlig før han kommer på besøk =)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #29 Skrevet 5. oktober 2008 Her er det praktiske og behagelig tøy som er på. samboeren til venninnen min hadde også samme innstilling som din, det varte noen år...nå har de vært samboere i nærmere 15 år og den som klær seg mest i joggebukser og behagelig tøy er faktisk han.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. oktober 2008 #30 Skrevet 5. oktober 2008 vel akkurat nå har jeg en ullgenser og en sort linbukse. Men det er fordi vi har hatt besøk i helga og da synes jeg man kan ha på seg noe annet enn joggebukse. Hverdager har jeg på vanlige klær til ungene legger seg og skifter gjerne til joggis og topp (litt temperatur avhengig) mens de bader. Men det gjør han også, så ingen klager her. Men som sagt, er det besøk her kler jeg på meg vanlige klær. Jeans, genser/topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå